//

Fotobibliotheek importeren

Fotobibliotheek importeren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een probleem, ik heb een iPhone 3GS waarop 15.000 foto's staan. Deze staan niet op de filmrol en kunnen dus niet geimporteerd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-03-11, 16:28
doominl doominl is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard Fotobibliotheek importeren

Ik zit met een probleem, ik heb een iPhone 3GS waarop 15.000 foto's staan. Deze staan niet op de filmrol en kunnen dus niet geimporteerd worden via iPhoto. De mac waarop deze foto's stonden is opnieuw geinstalleerd en krijg ze dus ook niet via iTunes gesynct.

Als de foto's op de filmrol stonden kon ik ze makkelijk importeren. Maar omdat ze in een bibliotheek staan lukt dit niet. Ik heb al via iPhone Explorer zitten zoeken maar ik krijg de locatie niet gevonden.

Hebben jullie enig idee hoe ik deze foto's van mijn iPhone af krijg? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-11, 16:50
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

De foto's van je iPhone afhalen is naar mijn weten niet zo'n groot probleem. Gewoon de fotobibliotheek waarover je nu beschikt met je mac synchroniseren met die van je iPhone en dan staan alleen de foto's die zich op je mac bevinden nog op je iPhone en is de rest weg!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Hoe verwijder je Fotobibliotheek ? Ozyar Muziek, foto & video 5 19-09-12 20:53
fotobibliotheek rammie2000 iPhone algemeen 0 31-12-10 02:39
Waarom fotobibliotheek zeghetmaar iTunes 0 04-11-10 11:46
- Help - Fotobibliotheek van Iphone naar PC ?? dujeco iPhone algemeen 3 09-08-10 13:42
Filmpje maken uit fotobibliotheek KAY_W_BEE iPhone Apps 5 10-06-10 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.