//

Probleem met synchroniseren foto's sinds IOS 4.3

Probleem met synchroniseren foto's sinds IOS 4.3 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Na veel speuren op het internet - en nog steeds niet de oplossing te hebben gevonden - waag ik hier een kans. Gisterenavond heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-11, 21:57
LauraVL LauraVL is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Probleem met synchroniseren foto's sinds IOS 4.3

Goedenavond,

Na veel speuren op het internet - en nog steeds niet de oplossing te hebben gevonden - waag ik hier een kans. Gisterenavond heb ik iOS 4.3 geïnstalleerd op mijn iPhone. Na eerste keer synchronisatie kwam ik erachter dat er iets niet helemaal klopte.

Synchronisatie van programma's gaat goed, van muziek ook, maar bij foto's - als freelance fotograaf voor mij juist belangrijk! - slaat hij eruit. En heb nu alleen maar zwarte albums. Ik zet ze altijd over vanuit mappen in iPhoto, waar ik voor klanten mijn portfolio in heb als ik op pad ga.

Weet iemand de oplossing? Durf mijn iPad nu ook niet meer te synchroniseren, want nu staat er in elk geval nog iets op. Maar op lange termijn is dat natuurlijk geen oplossing

Wie kan mij helpen?

EDIT 1: ik vergat de foutmelding: "De iPhone 'xxx' kan niet worden gesynchroniseerd. Het vereiste bestand is niet gevonden".

EDIT 2: ik heb hem niet gejailbreaked

EDIT 3: als ik naar mijn albums wil, krijg ik de melding "Via iTunes gesynchroniseerde afbeeldingen met hoge resolutie ontbreken. Sluit het apparaat aan op de computer waarmee u de foto's synchroniseert en start iTunes om ze te synchroniseren. Heb de mappen met hoge resolutie materiaal uitgevinkt, en wilde alleen lage resolutie synchroniseren, maar dat heeft dus geen effect. Zelfde melding.

Laatst gewijzigd door LauraVL; 10-03-11 om 22:03.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 16:23
Erik Honig Erik Honig is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard Ben nu een oplossing aan het uitproberen

Beste Laura,

Ik heb exact hetzelfde probleem !!
Ik heb nu een oplossing bedacht die ik nu aan het uitproberen ben - nogal tijdrovend.

Wat ik gedaan heb:
* Op he tabblad foto's het vakje 'synchroniseer foto's' uitvinken, en daarna de vraag 'foto's verwijderen van iPhone?' met ja beantwoorden. Synchroniseren. Alle foto's worden van je iPhone gewist. Niet zo erg, want ze waren toch al niet meer te bereiken.
* Vervolgens dat vakje weer aanvinken, en nogmaals synchroniseren. Nu worden alle foto's weer naar je iPhone gekopieerd. Het optimaliseren is tijdrovend

Ik heb bijna 16.000 foto's op mijn iPhone. Het duurt nu dus uren, na ruim een uur zit ik op eenderde.
Heb jij wellicht ook veel foto's op je iPhone? Wellicht gaat het alleen fout bij grote aantallen.

Ik meld me hier weer als de foto's gekopieerd zijn, duurt nog wel een paar uur. Als het lukt, kun jij het ook zo doen.

Vr. groet,
Erik
  #3  
Oud 13-03-11, 20:14
Erik Honig Erik Honig is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Gelukt !! Het duurde 5 uur, maar het is nu weer in orde
Dus op deze manier kun je het probleem oplossen.
  #4  
Oud 27-03-11, 21:16
canero canero is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Soest
Berichten: 9
Standaard

mensen, ik sta voor een raadsel.
Als ik uit een map van mijn PC foto's laad, dan worden de vorige die ik op mijn I-pad heb staan gewoon overgeschreven. Ook wordt de naam van de foto's niet vermeld. Er staat nu "foto bibliotheek" Ik kies op optie fotos synchroniseren uit.. maar ik kan niet de optie geselecteeerde mappen kiezen? kan iemand mij helpen? Ik beschik over een ipad 2, en de nieuwste versie itunes en nieuwste versie 4.3.1 van me ipad.
  #5  
Oud 28-03-11, 22:34
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard

Laura,

Ben inmiddels ook al paar dagen bezig dit op te lossen. Heb ongeveer 20000 foto's die ik wil synchroniseren, maar zijn niet benaderbaar.
Edit 1 tm 3 gelden ook voor mij. Heb jij al een oplossing?
Heb op het internet iets gevonden over deleten van een cache file maar weet echt niet waar die te vinden en of dat op mijn laptop of ipad moet gebeuren....
  #6  
Oud 26-04-11, 01:07
rb1962 rb1962 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 35
Standaard Opgelost

Althans voor de iPhone vind synchronisatie weer plaats. In de map waaruit de foto's gesynchroniseerd worden de file "Ipod Photo cache" verwijderd en hij synchroniseert weer.....nu even checken of de iPad het ook weer doet op die manier..
  #7  
Oud 27-06-12, 22:41
Smet1964 Smet1964 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Als ik syncroniseer tussen mijn pc en iPad staan de foto's niet in de juiste mappen. Ze staan wel in mijn mappen maar niet op de juiste plaats. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 Tiestofan Wi-Fi 2 18-12-10 19:15
iPad: foto's synchroniseren met pc jaha01 iPad algemeen 0 09-08-10 16:07
Probleem met 3G op iPad sinds vrijdag? duncan88 iPad algemeen 3 27-07-10 21:48
foto's synchroniseren met iTunes 9 Shorty007 iTunes 3 14-09-09 15:54
Windows: probleem met foto's synchroniseren Grobbie iTunes 1 26-08-09 00:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.