//

Air video vanaf externe HD

Air video vanaf externe HD discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat nog met een klein vraagje en hopelijk weet iemand hier of dit al dan niet zou kunnen werken. Ik stream mijn films momenteel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-11, 01:14
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard Air video vanaf externe HD

Ik zat nog met een klein vraagje en hopelijk weet iemand hier of dit al dan niet zou kunnen werken.

Ik stream mijn films momenteel via Air Video vanaf mijn laptop naar mijn Apple TV 2. Nu zou ik dit graag doen vanaf een externe HD zodat in niet steeds mijn laptop hoef op te zetten en aan te laten staan. Nu kwam ik op het idee om Airport Extreme hiervoor te gebruiken (nog aan te schaffen indien iemand mij hier kan vertellen of dit mogelijk zou zijn)

Dus dan zou ik al mijn films op een externe USB HD zetten, deze aansluiten op een Airport Extreme zodat deze zich in mijn netwerk bevind en vanaf hier dan mijn films streamen naar mijn ATV2. Is dit mogelijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-11, 01:23
Grimm Grimm is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België
Berichten: 57
Standaard

Bedenk nu net dat dit dan niet met Air Video zou zijn vermits dat niet op de externe HD zou staan... Maar als ik me niet vergis streamt een Airport Extreme al video's naar ATV2 (correct me if I'm wrong)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.