iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: Eenvoudig Flash-video’s op de iPhone bekijken met Videohamster (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/8692-eenvoudig-flash-video-s-op-de-iphone-bekijken-videohamster.html)

fabie1 02-03-08 20:41

videohamster.com bekijk videos via een flashplugin van bijna alle bekende videosites!
 
Hallo,

Ik vond iets handigs op internet, namelijk www.videohamster.com de iphone versie: www.videohamster.com/iphone is alleen te bekijken op de iphone, op de computer wordt het niet goed weergegeven. Dit is een applicatie die te werk gaat vergelijkbaar met iTransmogrify, alleen speelt deze het af in je browser en niet in de youtube speler en kan deze web-app filmpjes afspelen van veel meer video-sites.

Kijk via je iphone op www.videohamster.com/iphone voor informatie over hoe het te werk gaat. Het bevalt mij erg goed!

Succes.

Fabian

Celf 02-03-08 20:56

bij het intikken van de urls in jouw bericht krijg ik alleen maar blanco pagina's of foutmeldingen :confused:

fabie1 02-03-08 21:05

Je hebt gelijk, het lijkt erop dat de site even down is:S maar de link was trouwens ook niet helemaal juist, ik heb het verbeterd het moest zijn www.videohamster.com/iphone

Edit: ik ga net naar www.videohamster.com en daar zie ik dat ze bezig zijn met onderhoud aan de site omdat ze videohamster 2.0 gaan lanceren, dus je doet niks fout maar de site ligt er gewoon even uit!

Martijn Snels 02-03-08 21:07

atm zijn ze bezig, zie homepage

ASNNetworks 03-03-08 20:48

site doet et weer...helaas kan ik het niet testen aangezien ik niet thuis ben, en het met GPRS erg sloom gaat...

fabie1 03-03-08 20:55

Ik heb het inderdaad ook weer werkend, heb een instructie video gemaakt met demonstratie, staat momenteel naar youtube te uploaden.. ik zal het posten zodra hij erop staat!

YouTube - How to watch flash movies on iPhone + demo (videohamster)

Hier staat de video, succes en als er vragen zijn hooor ik het wel;)

corsake 03-03-08 22:24

ziet er wel handig uit ja, zo kun je veel meer filmpjes bekijken

fabie1 03-03-08 22:36

Inderdaad;)

iCulture 03-03-08 23:10

Eenvoudig Flash-video’s op de iPhone bekijken met Videohamster
 
Lees verder over: Eenvoudig Flash-video’s op de iPhone bekijken met Videohamster

Tag:

tbeumer@ 03-03-08 23:12

heb je nog eigenlijk niets aan want flash in de site zelf geeft ie nog niet weer..

fabie1 03-03-08 23:17

klopt maar het is niet zo dat je er niets aan hebt, nu kan je tenminste filmpjes van die websites kijken... niet zoals met iTransmogrify alleen van youtube

tbeumer@ 03-03-08 23:18

tis idd wel vooruitgang, maar ik wil geen filmpjes zien..maar gewoon sites met flash..

fabie1 03-03-08 23:22

ja dat wil iedereen inderdaad wel, maar dat is nog even wachten...

ASNNetworks 04-03-08 16:51

wel irritant dat ze steeds offline zijn...de ene keer doet ie het, en later zegt ie dat ze bezig zijn en je morgen moet proberen...

Bomans 04-03-08 17:18

Handige tip, bedankt!

Kaspers 04-03-08 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tbeumer@ (Bericht 76162)
heb je nog eigenlijk niets aan want flash in de site zelf geeft ie nog niet weer..

Waarom reageer je hier dan..
In de topictitel staat duidelijk: Eenvoudig Flash-video’s op de iPhone [..]

Stiruam 04-03-08 18:39

Njaja maar ik heb niet het idee dat video hamster het convert... Volgens mij hebben de meeste sites h.264 die wordt gelezen door de flash player :o Nja zoiezo ik zie niks in echte flash support op de iPhone (Kost ook te veel cpu) dus deze gaat ff in de bookmarks :D

Greetz, Stiruam

jantjuh 04-03-08 19:08

Leuke site alstie het doet , tot nu toe istie meer offline als online en het is ook niet zo dat alle sites het doen alleen die sites die hun willen die het doen

fabie1 04-03-08 19:36

Ik zei ook dat meer sites het doen, niet dat ALLE sites het doen;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:08.