//

video komt schuin

video komt schuin discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb heel leuk op vakantie met mijn iPhone 4 in HD video's opgenomen en nu wil ik die op mijn windows pc allemaal bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-11, 23:15
Pietervennetje Pietervennetje is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard video komt schuin

Ik heb heel leuk op vakantie met mijn iPhone 4 in HD video's opgenomen en nu wil ik die op mijn windows pc allemaal bij elkaar voegen en wat foto's en tekst tussen plakken en zo een leuk geheel van onze vakantie maken maar als ik de video's afspeel van mijn iPhone, het is me wel gelukt om ze op de pc te zetten, dan komen ze bijna allemaal schuin, ik heb mijn iPhone rechtop gehouden tijdens het filmen en nu denkt mijn pc dat het in breedbeeld opgenomen is oid...

Eén filmpje is wel goed, want toen ik die opnam hield ik mijn iPhone gekanteld. Quiktime player speelt de filmpjes allemaal wel goed af, maar alle andere spelers niet, Allshow, VLC Player. Windows media player is al helemaal een ramp maar ik heb rondgekeken naar de videobewerkingsprogramma's op mijn pc maar kon nergens vinden dat filmpjes 90 graden gedraaid konden worden, wel foto's maar daar heb ik niet zoveel aan.

Mijn vraag:

Weet iemand een videobewerkingsprogramma voor windows waar je wel filmpjes 90 graden kunt draaien en wat ook nog gratis is?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-11, 00:10
Jitse's schermafbeelding
Jitse Jitse is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 182
Standaard

Probeer VirtualDub eens... is gratis, maar ik weet niet helemaal zeker of je er filmpjes mee kunt draaien.
  #3  
Oud 31-03-11, 22:44
Pietervennetje Pietervennetje is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

ik heb VirtualDub geprobeerd maar die kan geen .MOV bestanden lezen, ik kwam via een forum over VirtualDub wel bij Avidemux die wel .MOV bestanden kan lezen maar daar heb ik nog niet gevonden hoe ik een video 90 graden kan draaien.
Reageren

Labels
iphone, probleem, video, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video speler crasht na 2sec. Komt in "sad iphone mode". ipodyoshi Muziek, foto & video 4 19-09-10 11:45
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video toon007 iPhone Apps 2 17-03-10 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.