iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: autoradio compatible met iPhone iOS4 (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/89736-autoradio-compatible-iphone-ios4.html)

ballegooier 22-04-11 22:36

autoradio compatible met iPhone iOS4
 
Ik wil mijn huidige autoradio (pioneer dex-p99r) vervangen door eentje waar ik mijn iPhone op aan kan sluiten. Om muziek af te spelen, maar opladen liefst ook.

In mijn geval ben ik beperkt tot een passieve autoradio met minimaal 2 kanaals RCA uitgangen van 4 volt. Dit omdat er in mijn auto een aparte versterker gemonteerd is die de 4 speakers aanstuurt.

Heeft iemand al (positieve) ervaringen met een bepaald type autoradio? En heeft iemand tips voor een passieve autoradio met minimaal 2 RCA hi-volt (4V) uitgangen?

Budget: max €150

Harley4 22-04-11 23:18

Heb nog een zgan pioneer 8200BT iPhone autoradio liggen voor een mooi prijsje ;)

Uitgangen ff googlen

ballegooier 23-04-11 00:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 667112)
Heb nog een zgan pioneer 8200BT iPhone autoradio liggen voor een mooi prijsje ;)

Uitgangen ff googlen

Wauw wat een mooi ding. Oké startpost aangepast vwb budget ;)

Harley4 23-04-11 06:08

PM maar ff

ballegooier 24-04-11 11:29

Nou ik kan vertellen dat de Sony MEX BT3800U (€129,- heb ik in laten bouwen) compatible is met mijn iPhone 4 iOS 4.3.1

Je kunt de iPhone met een willekeurig USB-dock connector kabel aansluiten op de usb poort op het frontje en dan 'leest' deze autoradio de iPhone uit (iPod) en tevens wordt de iPhone opgeladen :d

Ik heb nog niet getest met bluetooth muziek streamen, dat is immers niet nodig omdat het via de (oplaad)kabel gaat, en de kwaliteit zeer waarschijnlijk minder is.

Mocht Apple in de toekomst deze 'ready for iPod' functionaliteit eruit slopen middels een iOS update (zo gaat dat nu eenmaal, als ik het goed lees hier en daar - garantie dat het blijft werken heb je kennelijk niet) uit deze autoradio, dan heeft deze radio ook nog een AUX in (3,5mm jack) en een AUX in aan de achterkant (tulp) zodat ik altijd nog via de koptelefoon uitgang van de iPhone kan genieten van de muziek.

Leuk detail: als ik navigatie software draai tijdens het muziek afspelen, wordt deze netjes doorgegeven via de dock kabel naar de autoradio. Ik ben voorlopig tevreden!

Harley4 24-04-11 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 667443)
Nou ik kan vertellen dat de Sony MEX BT3800U compatible is met mijn iPhone 4 iOS 4.3.1

Nou ik kan je vertellen dat de 8200BT die ik nog steeds heb liggen voor weinig dit ook was, denk nog beter ;)

Maar als je specifiek een iphone radio zoekt, ga je natuurlijk voor deze Oxygen Audio North America Store

love2party 08-05-11 22:52

hallo; kan je die oxygen in europa kopen?? ik wil er 1 maar weet niet waar ik dat kan kopen..... big thanks:)

DarthMaul 19-05-11 13:47

of je neemt deze ,
Alpine - Digitale media ontvanger - iDA-X305S
icm de bt400 module!

ik heb hem en die bevalt mij zeer goed , incl. album art weergave!

spiekry 24-05-11 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 667112)
Heb nog een zgan pioneer 8200BT iPhone autoradio liggen voor een mooi prijsje ;)

Uitgangen ff googlen


Wat vraag je ervoor:)?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.