//

Iphone kan bijgevoegde muziek niet afspelen ?

Iphone kan bijgevoegde muziek niet afspelen ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sry voor de vele vragen maar ik heb nog een probleem. Voorheen geen probleem met het kopieeren van mp3tjes naar de iphone. tot op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-03-08, 13:10
coen0s coen0s is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rijssen
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar coen0s
Standaard Iphone kan bijgevoegde muziek niet afspelen ?

Sry voor de vele vragen maar ik heb nog een probleem.

Voorheen geen probleem met het kopieeren van mp3tjes naar de iphone.
tot op een gegeven moment ik meerdere mp3tjes kopieerde naar de iphone (via iTunes) hij alles uitleest van het mp3tje maar er komt gewoon geen geluid uit hij blijft ook gewoon stil staand terwijl hij wel aangeeft dat hij op play staat en niet op pauze, en als ik dan een andere nummer pakt die ik al reeds geplaatst had pakt hij hem wel en werkt alles (behalve de bijgevoegde nummers ?!?! ik snap er helemaal niets meer van en word een beetje licht aangebrand...
tevens als ik sommige nummers wil toevoegen zegt hij kan (bijv:Track.mp3) niet toevoegen omdat deze niet op de iphone kan worden afgespeeld! iemand ervaringen hiermee ? ik dacht dat het op gelost zou zijn als ik naar 1.1.4 zou gaan maar ook hier laat hij het erbij liggen.
heb iTunes nog niet hergeinstalleerd !

alle info is welkom !

Groetjes
Coen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bijgevoegde muziek opslaan DouBleYouB Muziek, foto & video 3 24-01-11 16:20
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 03:02
Muziek: iPhone kan geen muziek via de dock afspelen. Gert-Jan Hallink Muziek, foto & video 1 27-04-10 22:10
Windows: kan geen muziek afspelen tgg iTunes 2 24-09-08 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.