//

Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ?

Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook erg benieuwd naar een oplossing hiervoor. Heb namelijk precies hetzelfde probleem. Hoe kan je nou het beste de nummers in je iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-12-07, 16:21
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Ik ben ook erg benieuwd naar een oplossing hiervoor.
Heb namelijk precies hetzelfde probleem.

Hoe kan je nou het beste de nummers in je iphone zetten? +316 enz.. of toch 06 enz..?
__________________
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-01-08, 23:34
piedp piedp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: leuven
Berichten: 17
Standaard

ik heb op mijn iphone iworld geinstalleerd, maar ik krijg nog steeds niet een foto of naam te zien wanneer ik gebeld wordt...

ik heb iphone OTB 1.1.2 unlocked met turbo sim

is er een geschikte oplossing voor iphone fw 1.1.2
  #23  
Oud 03-01-08, 12:47
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Ik heb het probleem opgelost door de contacten welke niet herkend worden er dubbel in te zetten. Eenmaal als +316_______ en eenmaal als 06_______ Ditzelfde ook met de vaste nummers. Is natuurlijk niet echt ideaal als je bv. 25 contacten hebt, want je hebt ze dan dubbel in je contactenlijst staan. Maar het werkt wel.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #24  
Oud 03-01-08, 13:05
piedp piedp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: leuven
Berichten: 17
Standaard

ik heb er ongeveer 100 instaan,; dus ik denk niet dat dat een oplossing gaat zijn
  #25  
Oud 27-03-08, 02:02
joby joby is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

ik had ook het probleem dat wanneer iemand mij belde er geen foto getoont werd van de beller,maar dit lijkt inderdaad op te lossen door voor het nummer +31 te zetten!!
Bij mij werkte dit meteen en ik hoef de nummers er ook niet dubbel in te zetten zoals patipod.Bedankt iedereen voor de tip !!!
  #26  
Oud 27-03-08, 10:34
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
Wel ik krijg wel de foto te zien. Zelfs gewoon na de unlock methode (1.02) zonder extra zaken te doen herkende de iPhone meteen mijn contacten. Hij toont meteen een kleine foto en de naam van de persoon. Zowel bij een gesprek als bij SMS.
De nummerformatie speelt dus geen rol.

Ik ben bij Proximus (Belgïe) en heb gesynchroniseerd met het adresboek (Mac OS X).

Ik heb wel gemerkt dat de iPhone telkens een kleine afbeelding toont van mijn contactpersoon. Ik had ooit ergens gelezen dat dit komt omdat je geen gebruik maakt van foto's met een degelijke resolutie. Maar dat is net hetgeen ik wel gebruik...grote resolutie. Als ik een foto wil bewerken op de iPhone dan merk je dat deze foto wel degelijk fullscreen wordt getoond. Spijtig dat dit niet het geval is wanneer ik telefoon krijg.
Zie jij bij een inkomende SMS ook een foto?
  #27  
Oud 30-03-08, 15:14
Impact Impact is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 42
Standaard

Is dit nog niet opgelost? Ik heb sinds gisteren ook de iPhone en vindt het zeer irritant dat er geen naam wordt weergegeven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(iCallAnnounce /voice notifications)Beller naam hagazan Jailbreak apps en thema's 2 12-02-11 20:45
Beller naam aankondigen? Sterke-Jerke Jailbreak apps en thema's 7 05-10-10 15:31
Caller ID Faker - Hoe gebruik je dit? ab156 Jailbreak apps en thema's 11 04-05-10 13:35
Foto beller kleiner Raggamannn Jailbreak apps en thema's 4 26-04-10 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.