iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Muziek toevoegen.. zie door de bomen het bos niet meer! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/92524-muziek-toevoegen-zie-door-de-bomen-bos-niet-meer.html)

Mixitt 06-06-11 00:46

Muziek toevoegen.. zie door de bomen het bos niet meer!
 
Hi!

zal me even netjes voorstellen ben Marcel 28 jaar uit nieuwegein en sinds zaterdag in het bezit van een Iphone 4g 32gb. Kom van een htc hero android geflashed 2.3 custom rom erop enz enz.

Toch maar gekozen voor een iphone maar tot op heden nog niet echt overtuigd :rolleyes::(

Laten jailbreaken, apps leuke, telefoon super enz enz.. tot je op het puntje muziek toevoegen komt op je i dan loopt het eigenlijk helemaal mis. het lukt gewoon niet. wie kan me helpen.
ben inmiddels al meerdere albums kwijt of ze zijn totaal verkloot door dat alles op artiest is geordend maar goed.
wil graag albums op me iphone en geen losse nummer enz enz.

HELP :d

alvast bedankt voor de moeite (ja zoek functie gebruikt maar ik kom er echt niet uit!)

iCulture 06-06-11 00:53

Misschien is het handiger om eerst te vertellen HOE je muziek toevoegt en wat voor type muziek het is (direct in iTunes geript vanaf een cd of losse mp3's). Met de beperkte informatie die je nu geeft kan niemand je helpen, ondanks je uitgebreide introductie (die hier beter op zijn plaats was geweest ...)

apotheosis 06-06-11 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mixitt (Bericht 679976)
Hi!

zal me even netjes voorstellen ben Marcel 28 jaar uit nieuwegein en sinds zaterdag in het bezit van een Iphone 4g 32gb. Kom van een htc hero android geflashed 2.3 custom rom erop enz enz.

Toch maar gekozen voor een iphone maar tot op heden nog niet echt overtuigd :rolleyes::(

Laten jailbreaken, apps leuke, telefoon super enz enz.. tot je op het puntje muziek toevoegen komt op je i dan loopt het eigenlijk helemaal mis. het lukt gewoon niet. wie kan me helpen.
ben inmiddels al meerdere albums kwijt of ze zijn totaal verkloot door dat alles op artiest is geordend maar goed.
wil graag albums op me iphone en geen losse nummer enz enz.

HELP :d

alvast bedankt voor de moeite (ja zoek functie gebruikt maar ik kom er echt niet uit!)

Download je albums gewoon gratis van het net of als je een originele cd of weet ik veel wil importeren.

Om mappen te maken (in itunes) ga je linksbovenaan naar bestand en klik je op nieuwe afspeellijst, linksonderaan kan je de naam ingeven voor de map en dan schuif je je muziek die bv op je d-schijf of weet ik veel waar staat gewoon naar dat mapje.
Als je deze dan in je ipod/iphone wil krijgen en de iphone is aangesloten op je pc/laptop dan moet je op apparaten klikken, dan zie je een icoontje van een gsm staan en bij mij staat er bv iphone van michael schumacher (de naam die je zelf voor je apparaat hebt gekozen).
Dan zie je bovenaan overzicht-info-apps-muziek-films enz... staan.Klik dan op muziek en dan ga je onderaan je mappen zien staan bij afspeellijsten.
Deze gaan waarschijnlijk nog niet aangevinkt staan, vink deze aan en dan zal je rechtsonderaan toepassen moeten nemen en nadien meende ik synchroniseren en zo zal je muziek op je ipod staat, als je op nummers klikt zullen je nummers er los in staan maar je kan uiteraard ook op albums klikken en dan zal je je al je albums zien staan die je hebt aangemaakt.

Maar wat ik wel merk maar ik kan fout zijn dat is als ik bv van mijn 5 albums alleen dat ene album wil horen via bv shuffle dan dat dit niet gaat?

Om dat probleem dan op te lossen gebruik ik play-list creator; deze app kost 0.79 cent, de muziek die in je ipod staat die kan je naar deze app overzetten mar het voordeel is je zelf beslist welke muziek en je kan alsook opnieuw eigen mapjes aanmaken en ook shuffle gebruiken enz...
Het voordeel is als je in deze app meerdere mappen aanmaakt deze wel per map de muziek kan afspelen zonder deze die andere nummers er bijsleurt. ;)

Ik hoop het wat duidelijk is uitgelegd want ben daar niet zo een goeie in.
Moeilijk is het echt niet hoor, volg hier gewoon rustig stap voor stap en dat lukt dan wel.

Mixitt 08-06-11 17:47

Thnx..

Inmiddels ben ik er al helemaal uit!

en zal me nog even voorstellen en even de volgende vraag stellen ;-)

deze mag dicht!

XIII 08-06-11 17:59

Gevraagde slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.