//

Meerde filmrollen op mijn iphone

Meerde filmrollen op mijn iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Op mijn iphone heb ik meerdere filmrollen. (weet niet hoe deze er precies in zijn gekomen.) Nu heb ik een backup gemaakt via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-11, 09:56
Yassine4ever Yassine4ever is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Meerde filmrollen op mijn iphone

Beste lezers,

Op mijn iphone heb ik meerdere filmrollen. (weet niet hoe deze er precies in zijn gekomen.)
Nu heb ik een backup gemaakt via itunes en probeer ik op een nieuwe iphone (zelfde model) de back-up terug te zetten.
Helaas krijg ik hierbij maar 1 filmrol weer te zien met een x aantal fotos.
De andere filmrollen worden op een ene van de manier niet geback-up of worden niet terug gezet op de mijn nieuwe iphone.

Kent iemand dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-11, 12:22
joetsy joetsy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Roermond
Berichten: 17
Standaard

Hallo Yassine4ever,

De foto's die je maakt of opslaat komen standaard in de Filmrol te staan. Als je een map kopieert naar je iPhone via itunes zet hij deze ook in een apart album. Als je je iPhone gejailbreaked hebt kun je een programma downloaden in Cydia genaamd PhotoAlbums+ van BigBoss, hiermee kun je je foto's onderverdelen in albums, albums aanmaken en zelfs wachtwoorden zetten op bepaalde albums.

Suc6 ermee!

Joetsy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 19:06
Foto: Nieuwe filmrollen DylanVanVliet Muziek, foto & video 12 16-04-10 16:35
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 09:40
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.