Foto's in aparte albums indelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet hoe je dat kan oplossen. Mijn vraag is eigenlijk hoe ik meerdere mapjes bij mij foto's kan maken. Ik heb enkel camera ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's in aparte albums indelen
Ik weet niet hoe je dat kan oplossen. Mijn vraag is eigenlijk hoe ik meerdere mapjes bij mij foto's kan maken. Ik heb enkel camera roll. Maar met mijn 300 foto's zou het handiger zijn als ik ze wat zou kunnen verdelen. Kan iemand mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Berichten afgesplitst naar apart topic.
Citaat:
Je kan dus ofwel even wachten op de nieuwe firmware, ofwel het beter proberen indelen met de computer via iTunes. Foto's importeren en dan in aparte mapjes zetten en die mapjes synchroniseren. Eigenlijk erg omslachtig, dus wachten lijkt me de beste oplossing |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt dat zal ik straks eens proberen. Ik ben niet zo handig met iTunes. Maar ik zal proberen
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt, alles staat keurig in mapjes. Nog één laatste vraag.
weet je zeker dat je met IOS 5 je makkelijker foto's in andere mappen kan verdelen? Daar heb ik niets van op de keynote gezien. Laatst gewijzigd door brent; 12-06-11 om 18:00. Reden: vervolediging |
|
||||
|
||||
Ja dat is zeker. Wanneer je in de filmrol op het toepassingen knopje klikt komt er een andere balk aan de onderkant (deel, kopieer, voeg toe, verwijder). Je kunt vervolgens meerdere foto's aanklikken en verplaatsen naar een ander album.
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt. Ik kijk er al naar uit.
|
|
|||
|
|||
Hier is ook een handige jailbreak app voor te krijgen in Cydia. PhotoAlbums+ uit de BigBoss repository, hiermee kun je mappen aanmaken, een naam geven en beveiligen met een pincode als je dit zou willen en vervolgen kun je de fotos gewoon verplaatsen. Je zult hiervoor je iPhone wel gejailbreaked moeten hebben. Of idd wachten op IOS 5!
Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's indelen in mappen? | psychoticske | Muziek, foto & video | 5 | 26-01-11 14:55 |
Foto: Foto's indelen in Gebeurtenissen | naturel00 | Muziek, foto & video | 2 | 15-01-11 10:01 |
Windows: iTunes maakt aparte albums | Stannie95 | iTunes | 3 | 04-01-11 01:15 |
Windows: Foto's in elk een aparte map | Koudbloed | iTunes | 16 | 28-12-10 12:49 |
Foto: Foto's indelen in Gebeurtenissen | AlterEgoist | Muziek, foto & video | 1 | 22-02-09 17:37 |
|
|