//

Erg irritant probleem, wie weet raad??

Erg irritant probleem, wie weet raad?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik zit met een probleempje...ben laatst op vakantie geweest en heb toen zoveel gefilmd dat mijn tel helemaal vol was. Ik heb toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 23:22
Marilon Marilon is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard Erg irritant probleem, wie weet raad??

Hallo mensen,

Ik zit met een probleempje...ben laatst op vakantie geweest en heb toen zoveel gefilmd dat mijn tel helemaal vol was. Ik heb toen bij mijn vriendin waar ik verbleef alles gecynchroniseerd om de filmpjes bij haar op de pc te krijgen en toen de fotos gewoon weer terug gezet(vraag me niet hoe...) maar ondertussen nog meer fotos gemaakt, die ik wel van mijn iphone kan halen maar die andere(eerdere teruggezette foto's) kan ik niet van mijn iphone afhalen, ik kan ze niet verwijderen van de tel(ook niet in de tel zelf), kortom ik kan er dus helemaal niks mee

Weet iemand hoe ik ze van mijn telefoon kan halen en op de pc kan halen zonder dat ze verloren gaan?? het zijn nl 600 foto's!

Alvast heel erg bedankt!!
Grtzz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-11, 00:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik denk als jij je iphone aan je laptop/pc aansluit en itunes openzet en dan naar je device gaat je dan naar foto's gaat en je dan mss de foto's kan wissen? Ik ben dat wel geen 100% zeker.

Ik raad u wel aan om op safe te spelen en zorg er dus voor dat je eerst al je foto's op bv een externe harde schijf of usb stick hebt gezet, stel dat er toch iets misloopt ofzo, dan heb je ze gelukkig nog op die harde schijf staan en dan kan je er meedoen wat je wil, je weet dat zelf ook wel he .

Ik doe dat altijd omdat ik ook altijd schrik ben er toch iets bv met de pc zal gebeuren of dat ik per ongeluk wat mispeuter en ik alles opeens kwijt ben, altijd op safe spelen, ik zet altijd mijn foto's en filmpjes en dergelijke altijd op een 2 tal apparaten, is mss belachelijk maar ik neem het zekere voor het onzekere .

Ik hoop iemand anders er hier meer van weet om je te helpen maar dat moet zeker lukken hoor om die foto's op je iphone te wissen.
  #3  
Oud 14-06-11, 01:25
Marilon Marilon is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Hoi

Dat is het probleem juist, ik kan ze nergen opzetten of af halen, ook niet via mijn itunes, daar ziet hij alleen de map waar ik wel wat mee kan, die heb ik nu al op de pc staan, maar die andere mappen wil ik ook graag op de pc hebben....wat me dus in geen mogelijkheid lukt op een of andere manier....lijkt wel of ze compleet beveiligd zijn.
Ik moet ze dus absoluut niet gewist hebben!!

In ieder geval bedankt voor je respons
  #4  
Oud 14-06-11, 17:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Grmbl, ik ben echt nooit eeen goeie in theorie geweest maar ik zou u probleem wel denk ik kunnen oplossen maar dan moet dat al in de praktijk gebeuren bij mij .

Toch moet je mss eens verder durven gaan en zoals ik heb aangehaalt; zet je foto's op een externe harde schijf ofzo, koppel die dan voor alle zekerheid nadien af van de pclaptop en wis dan eens de foto's die op de pc ofzo staan en ook uit je itunes en sync dan nog eens, met wat geluk lukt het op deze manier, dat moet echt wel lukken maarja, hoe is wat zoeken geblazen, ik heb daar niet zo'n ervaring mee.

Als er 1ding is wat ik absoluut niet wil dat is dat mijn foto's in mijn itunes staan, bah, ik gebruik liever een goeie app die ik heb om foto's over te plaatsen via Wi-Fi, zo heb ik itunes niet eens nodig dan en ik kan mijn foto's wissen op de iphone enz...

Ik hoop dat iemand anders hier het mss wel exact weet hoe je je probleem kan oplossen.
  #5  
Oud 15-06-11, 09:27
rpv rpv is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard foto's

Hoop dat ik je vraag helemaal snap

Zie dat je op Windows werkt..... Met IPhoto (op de mac en volgens mij ook voor Windows) kun je dit 'probleem' wat makkelijker oplossen. In IPhoto kun je namelijk de foto's van je IP af halen en aangeven dat je ze wilt verwijderen. Foto's terugzetten doe je eigenlijk ook in Itunes als je deze eerder van je IP hebt gehaalt...
Hoop dat je er wat aan hebt....
  #6  
Oud 15-06-11, 10:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Iphoto is er niet voor windows, maar @rpv legt wel goed uit hoe het werkt: je haalt eerst foto's van je iPhone af, alsof het een fototoestel is. Later kun je deze foto's weer synchroniseren (ofwel op je iPhone zetten) middels iTunes. Net zoals je dat met andere content (muziek, apps) doet.

Wat gebeurt er als een foto applicatie je Camera (iPhone in dit geval) leeg laat trekken? Zoals bijv. fotolader van windows zelf?
Ik trek zelf foto's en filmpjes van m'n iPhone uitsluitend met iPhoto, NIEt met iTunes. Daar kun je nl. alleen bepaalde mappen of foto's mee synchroniseren.

Misschien komt het, omdat je de foto's eerder op een andere computer van je iPhone hebt gehaald, en die toen weer gesynct met je iPhone mbv iTunes op die andere computer. En je kunt je iPhone maar met 1 iTunes synchroniseren dacht ik.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 15-06-11 om 11:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie weet het..? nutty75 iPhone Apps 3 20-04-10 20:06
iPhone: wie weet raad plukkie69 Jailbreak 1 14-09-09 21:55
Wie wil mij helpen geef aub raad Desp Archief 2 22-03-09 19:23
Raad wie er morgen een iPhone te koop gaat aanbieden iCulture Archief 10 04-06-08 18:02
Wie Weet Antwoord.....? rcastricum iPhone algemeen 6 27-03-08 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.