//

Foto's en video's sorteren.

Foto's en video's sorteren. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben nieuw op de forum en heb sinds vorige week een I pad. Wat een klein wondertje dat ding. Maar ik ben een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-11, 23:25
Spirewit Spirewit is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard Foto's en video's sorteren.

Hallo

Ik ben nieuw op de forum en heb sinds vorige week een I pad. Wat een klein wondertje dat ding. Maar ik ben een rookie op dat vlak en moet er nog veel over leren.

Mijn vraag is dus of je foto's en video's kunt sorteren? Ik heb dus een hele boel foto's getrokken maar ze bevinden zich allemaal ondr de map filmrol. Ik zou die graag verdelen in albums maar ik zie niet direct hoe ik dat kan. Kan iemand mij helpen. Ook had ik graag mijn video's appart. Is dat mogelijk? Als er iemand links kent in het nederlands voor beginners dan mag je die ook laten weten. Ik zou graag snel wat overweg kunnen met mijn nieuw hebbeding

Groetjes Spirewit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-11, 02:04
joetsy joetsy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Roermond
Berichten: 17
Standaard

Probeer eens de app Photo+Folder van EnSight Media, deze vind je terug in de app store. Hier kun je je foto's handig mee beheren (wel in een 3th party app). Als je je iPhone/iPad gejailbreaked hebt kun je de app PhotoFolder+ downloaden uit cydia, deze staat in de standaard BigBoss source. Hiermee kun je in de standaard Foto app alle fotos onder verdelen in mappen en mappen namen geven, je kunt zelfs per map een wachtwoord instellen. Suc6 ermee!

Groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's en Video's beveiligen svandenberg86 iPhone Apps 0 02-05-11 15:32
Foto applicatie video's trensongilles iPhone Apps 0 23-10-10 11:44
foto's en video's syncen (naar pc) djsteven iTunes 5 13-09-10 17:49
Foto: foto/video functie mich@ Muziek, foto & video 4 12-02-10 23:09
Foto: foto's en video's op tv nmgn1978 Muziek, foto & video 1 19-01-10 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.