//

uitzending gemist en BBC iplayer?

uitzending gemist en BBC iplayer? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) twee vragen: 1. weet iemand hoe ik de video bij uitzending gemist kan downloaden? weet dat ik bij bijvoorbeeld youtube via "activity" het videobestand gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-08, 18:01
84425 84425 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard uitzending gemist en BBC iplayer?

twee vragen:

1.
weet iemand hoe ik de video bij uitzending gemist kan downloaden? weet dat ik bij bijvoorbeeld youtube via "activity" het videobestand gewoon kan dubbelclicken en dan slaat mijn computer 'm op. moet ik het bestand vervolgens alleen aanpassen (.flv aan naam toevoegen en kan ik het met isquint omzetten naar mp4) (dit alles op imac g5 met 10.4.x).

is dit ook op uitzending gemist mogelijk? zo ja, hoe? via activity lukte met het niet.

2.
zelfde vraag ook voor de iplayer van de bbc, met daar aan toegevoegd de vraag of iemand mij uit kan leggen hoe ik de herkomst van je ip-adres herkenning van die site kan omzeilen, althans kan laten denken dat ik gewoon in de uk achter de computer zit. begrijp dat zo iets zou kunnen via een open proxy in de uk, maar geen idee hoe dat precies werkt en wat ik daar voor moet doen. iemand die mij kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-08, 20:59
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard

Uitzending gemist haal ik binnen met VLC (Video Lan Client), die maakt van de download een dvd of ts stream. En deze converteer ik dan naar MP4 (iPod film formaat) met AnyDVD Converter.

Wellicht omslachtig maar het werkt perfect.
  #3  
Oud 08-07-08, 00:15
EricvdBorn EricvdBorn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hillegersberg
Berichten: 6
Standaard

Wat betreft je tweede vraag, het is mij gelukt als ik een Engelse VPN gebruik (via mijn werk is deze beschikbaar). Op deze manier heb ik ook de Grand Prix via de website van ITV kunnen kijken in Japan.

Eric
  #4  
Oud 23-07-08, 21:17
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Hoi Eric,

Hoe heb je precies connectie kunnen maken met de iPlayer van de BBC? Een VPN naar een locatie in de UK van jouw bedrijf of zijn hiervoor ook 'externe' mogelijkheden?

Ik probeer de iplayer al tijden aan het werk te krijgen thuis namelijk.
  #5  
Oud 23-07-08, 23:36
EricvdBorn EricvdBorn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hillegersberg
Berichten: 6
Standaard

Ik liep in eerste instantie tegen dezelfde problemen aan als jij, totdat ik me bedacht dat ik via de VPN van mijn werk verschillende verbinding kan maken, waaronder een Engelse. Ik ben geen techneut, dus de details weet ik niet, maar ik denk dat ik hiermee een Engels IP adres krijg. iPlayer van de BBC zal dit herkennen als een Engelse gebruiker en daardoor werkt het.

Ik weet niet of het mogelijk is om met de toekenning van IP adressen jezelf een Engels adres toe te kennen (zou ook niet weten hoe je zo iets zou moeten doen). Wellicht dat je iets zou kunnen proberen via een Engelse internet provider. Je zou ook voor Oracle kunnen gaan werken...

Veel succes,
Eric
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.