//

Overzetten iPhone naar iPhoto lukt niet

Overzetten iPhone naar iPhoto lukt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik heb foto's vanaf de pc van een vriend op mijn iphone gezet. Deze zijn ook gewoon goed te zien op mijn telefoon. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-11, 15:37
DGVBrasil DGVBrasil is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Overzetten iPhone naar iPhoto lukt niet

Dag allen,

Ik heb foto's vanaf de pc van een vriend op mijn iphone gezet. Deze zijn ook gewoon goed te zien op mijn telefoon. Ik wil de foto's echter ook op mijn PC hebben. Als ik mijn telefoon verbinding laat maken met iPhoto vraagt iPhoto ook gewoon of ik foto's wil importeren. Probleem is dat iPhoto alleen de foto's wil importeren die ik zelf met de camera heb gemaakt. De andere 1259 foto's in de fotobibliotheek op mijn iPhone kan ik op mijn MAC nergens terugvinden. In Itunes staat bij capaciteit echter wel veel fotoruimte, ze moeten dus toch ergens terug te vinden zijn. Wie kan mij hier bij helpen?

Groet,

Daniel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
fotobibliotheek, iphone, iphoto, overzetten, terugvinden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet m@ndy iTunes 1 07-09-10 00:35
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? Timbaland Ringtones en Wallpapers 9 26-09-09 10:29
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo julio Archief 14 20-05-08 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:38.