//

problemen met fotosyncronisatie

problemen met fotosyncronisatie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal. ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn fotos naar mijn iphone. ik heb enkele fotos in iphot willen verbergen en kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-11, 19:01
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard problemen met fotosyncronisatie

hallo allemaal.

ik heb een probleem met het synchroniseren van mijn fotos naar mijn iphone.
ik heb enkele fotos in iphot willen verbergen en kon daarna niet meer syncen.
ik heb deze allemaal terug gezet maar blijf hetzelfde probleem hebben ( ik krijg telkens bij het syncen een melding warop staat de iphone kan niet worden gesynchroniseerd het vereiste bestand is niet gevonden.

ik heb op herstel gedrukt en mijn reserve copie terug geplaatst maar blijf het zelfde probleem behouden. op itunes balkje onderaan heeft ie wel aan dat er 1,25 gb fotos zouden moeten opstaan maar als ik kijk op mijn iphone staat er geen fotos of videos.....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2011 om 18:36 ----------

ik denk er net aan dat ik melding kreeg dat iphoto geheugen bijna vol was en ik heb een map verwijdert (maar deze stond niet op mijn iphone)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
foto, sync probleem, syncronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen met baseband na jailbreak met Redsnow (4.3.1) amiet01 Jailbreak 9 11-04-11 10:12
Problemen met Wi-Fi lordleo Wi-Fi 4 15-03-10 08:33
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal mandersa01 Archief 2 22-12-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.