//

De filmstructuur wordt niet ondersteund DVD

De filmstructuur wordt niet ondersteund DVD discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een nieuwe iPad2 gekocht en dus nog er "nieuw" in deze materie. DVD omgezet met Handbrake naar iPad formaat. Film toegevoegd aan bibliotheek en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-11, 10:26
RoyWitte RoyWitte is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard De filmstructuur wordt niet ondersteund DVD

Net een nieuwe iPad2 gekocht en dus nog er "nieuw" in deze materie.
DVD omgezet met Handbrake naar iPad formaat. Film toegevoegd aan bibliotheek en met iTunes gesynchroniseerd.
De iPad weigert echter af te spelen en geeft de melding "Deze filmstructuur wordt niet ondersteund."
Diverse films geprobeerd in diverse formaten waaromder *.mov, *.mkv en natuurlijk het *m4v (=MP4)

Het gekke is dat de iPad wel de films afspeelt als de GEDEELDE Bibliotheek wordt gebruikt, maar niet vanuit FILMS......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-11, 22:26
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Probeer het eens met Quicktime te exporteren of via RealPlayer Convertor? Of het bestand in te stellen als "muziekvideo", dan verschijnt het in je iPods muzieklijst i.p.v. films.

Maar ik denk zo dat het niet gaat lukken met dit bestand, misschien een downloaden?
  #3  
Oud 03-07-11, 14:44
RoyWitte RoyWitte is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb inmiddels AVPlayerHD aangeschaft en hetzelfde bestand speelt vanaf de iPad af alsof er nooit een probleem is geweest.
Vreemd..... iTunes zou dit toch moeten kunnen regelen.
Zelfde probleem speelt zich af bij alle films !!! Kunnen allemaal wel door de iPad afgespeeld worden maar niet via de standaard weg.
Apple is toch juist van de standaard......
  #4  
Oud 04-07-11, 19:07
RoyWitte RoyWitte is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

Het probleem duurt nog voort. Overigens heb ik zo'n zelfde probleem met muziek. Zolang er netwerkverbinding is met mijn draadloze netwerk is alles ok. Voorzover tenminste via de gedeelde bibliothee wordt afgespeeld. rechtstreeks vanaf de iPad: geen muziek te horen, ook geen foutmelding te zien.
Niet erg handig als je portable wil zijn......
  #5  
Oud 06-07-11, 00:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Roy; dat is bij mij ook zo maar ik heb dat niet nodig en ik vind dat het veel makkelijker is om te werken met apps als avplayer en movieplayer, ik heb zelfs ondervonden movieplayer nog wat beter is dan avplayer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Filmstructuur wordt niet ondersteund - Youtube Jflash Muziek, foto & video 2 08-10-11 10:55
iPhone 3G: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund Guest-20191103144301 Unlock 11 23-01-11 18:25
SIM-kaart wordt niet ondersteund mich@ iPhone algemeen 0 12-10-10 21:22
SIM-kaart wordt niet ondersteund chrisholman iPhone algemeen 200 05-10-10 20:59
sim kaart wordt niet ondersteund Kjelle Archief 1 20-08-09 07:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.