//

Muziek streamen van Iphone naar ipad

Muziek streamen van Iphone naar ipad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag mijn internetradio vanop mijn iphone 4 kunnen streamen naar mijn ipad die aangesloten is op een externe geluidsinstallatie. Is dit mogelijk? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-06-11, 16:06
KAY_W_BEE KAY_W_BEE is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard Muziek streamen van Iphone naar ipad

Ik zou graag mijn internetradio vanop mijn iphone 4 kunnen streamen naar mijn ipad die aangesloten is op een externe geluidsinstallatie. Is dit mogelijk? Ik heb al wat google searches gedaan maar ben niets wijzer geworden.

De bedoeling is dus dat ik bijvoorbeeld wakker wordt 's morgens en dat ik vanuit mijn bed de muziek van mijn iphone internetradio (met verschillende statios zodat ik kan kiezen welk) naar mijn ipad stuur (die in zijn dockingstation staat) en zodoende de muziek van de internetradio op de boxen (die natuurlijk geen airplay ondersteunen) hoor.

Is dit mogelijk? Zo ja, met welke app?

Alvast bedankti

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-11, 19:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Wat je volgens mij normaal gezien wel kan doen is je muziek op je ipad ofzo laten afpselen en dan verzetten met je iphone maar ik ben dat niet zeker of dat echt gaat.
Ik weet wel je je iphone voor bepaalde zaken als afstandsbediening kan gebruiken, helaas doe ik zo een dingen nooit, vind dat allemaal niet nodig ook .
Helaas kan ik u niet helpen.
  #3  
Oud 01-07-11, 22:22
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Kun je niet je docking station vlak bij je bed plaatsen?

Wat je proberen kunt is Teamviewer op de iPad en iPhone installeren, maar ik weet niet of het iDevice -> iDevice werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone tonytoka iPad algemeen 22 06-01-13 18:14
Muziek: Iphone 4 muziek streamen naar airport express daduk Muziek, foto & video 2 03-06-11 23:37
Muziek: Muziek streamen naar Airport Express? prohibit art Muziek, foto & video 15 11-09-10 22:06
Windows: gezocht: gratis muziek streamen van pc naar iPhone montefeltro Desktop-applicaties 12 07-09-10 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.