//

problemen met foto's versturen via email

problemen met foto's versturen via email discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb inmiddels ruim een jaar een iphone 3gs en ben er werkelijk helemaal weg van Maar nu heb ik sinds een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-07-11, 20:18
magrietlinne magrietlinne is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard problemen met foto's versturen via email

hallo allemaal

ik heb inmiddels ruim een jaar een iphone 3gs
en ben er werkelijk helemaal weg van

Maar nu heb ik sinds een paar dagen een probleem met het openen van mijn email en het versturen van foto's

Ik krijg nog wel nieuwe email binnen , maar als ik hem open gaat het scherm in eens terug naar mijn begin scherm.
Daardoor kan ik mijn email dus niet lezen
Zowel mijn Gmail als hotmail niet..

Tevens stuurde ik ruim 20 foto's per week via de mail , maar ook dat kan nu niet meer.
Als ik op de foto sta, druk ik normaal op verzenden via email.
Dan openend hij mijn mail met de foto er in, en dan in eens gaat alles weer terug naar het begin scherm

Ik heb de nieuwste software 4.3.3 op mijn iphone ( na de update, werkte het prima.)
ik heb al mijn hele iphone leeg gehaald en alles er op nieuw op gezet maar ook dat werkt niet
herstellen werkt ook niet

wie o wie kan me aub. helpen ?

groetjes Magriet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-11, 07:30
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik vermoed dat je na het herstellen van je iPhone de backup terug hebt gezet en daarmee ook de fout in de software. Probeer eens een harde reset. Ook het herstellen van de netwerkinstellingen wil wel eens helpen (Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen).
Helpt dat niet, verwijder dan alleen de emailaccounts, start je iPhone opnieuw op en voer de accounts opnieuw in.
Is ook dat niet de oplossing doe dan nog een herstel en zet niet de backup terug maar meld je iPhone aan als een nieuwe.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 03-07-11, 09:38
magrietlinne magrietlinne is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard

hoi hoi

De harde reset helpt niet
ook het verwijderen van alle mail accounts opnieuw op starten en dan weer op nieuw instellen helpt ook niet
Ik heb ook al mijn toestel compleet leeg gemaakt en als nieuwe iphone in gesteld, dit werkt ook niet
Netwerk instellingen resetten helpt ook niet

Baal hier zo van ....

nu is het zo dat ik er ook niet meer mee op internet kan, wel via een app en dan door naar internet , maar niet via safari

Ik kan namelijk wel via de app marktkraam en dan door naar marktplaats
dit is geen problemem

Snap er werkerlijk niets meer van ...

hopelijk heeft nog iemand een goede tip voor me ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met versturen van contactenlijst naar carkit kki iPhone algemeen 10 12-01-13 12:49
geen email met bijlage versturen op alleen 3g verbinding lotusdiver Odido (T-Mobile) 0 09-09-10 13:26
problemen met email na update naar iOS4 Ewoud Kuijt iPhone algemeen 5 25-08-10 13:34
Foto's met een sms versturen luc13 Orange 1 22-06-09 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:37.