//

video afspelen zonder beel kan niet meer

video afspelen zonder beel kan niet meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 3gs gekocht. Daarvoor had ik een 3g. Ik heb er video's opstaan van concerten enzo. Ik deed die altijd afspelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-11, 14:14
piposo19 piposo19 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard video afspelen zonder beel kan niet meer

Hallo,

ik heb een iphone 3gs gekocht. Daarvoor had ik een 3g. Ik heb er video's opstaan van concerten enzo. Ik deed die altijd afspelen zonder beeld door de video te starten, de iphone op dat knopje bovenop te drukken en dan 2 keer op de home button en dan op afspelen te drukken.

Nu heb ik een 3gs (2de hands). Maar als ik het weer probeer met de zelfde video's of nieuwe video's dan lukt dit niet meer. De iphone start het filmpje maar stopt hem dan meteen weer binnen een halve seconde. Hij speelt hem wel gewoon met beeld erbij af maar als ik het zonder beeld probeer dan doet hij dat niet. (ook niet met een headset ofso)

De reden dat ik dit wil is omdat ik vaak naar deze live concerten lusiter en met beeld kost dat erg veel baterij percentage.

Weet iemand de oplossing mischien??

GR.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-11, 23:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ben je er zeker van dat de iphone die je 2de hands hebt gekocht al geen problemen had? Dat deze je in de zak heeft gezet?
  #3  
Oud 09-07-11, 14:34
piposo19 piposo19 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Nee dat weet ik niet zeker. Ik heb hem via een gsm winkel 2de hands gekocht. Hij is verder prima, alles werkt behalve dit. Vind het wel een beetje raar dat hij alleen dit niet doet.
  #4  
Oud 09-07-11, 15:05
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Is het sowieso niet handiger om de audio uit die filmpjes te rippen, zodat je ze ook echt als muziek ipv film kunt beluisteren?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 09-07-11, 15:27
piposo19 piposo19 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

zou kunnen ja. Nadeel is dat als je de video er op wil houden om ook nog te kunnen kijken en je de muziek van de rip erop zet het dubbel ruimte in beslag neemt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen video van youtube afspelen edwin1234 Muziek, foto & video 0 20-07-09 08:56
Video: Kan geen video afspelen!!! PokerChina Muziek, foto & video 15 26-09-08 20:31
MXtube error: 'kan video niet afspelen' bafke85 Jailbreak apps en thema's 5 27-04-08 08:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.