//

Probleem sync. foto's van iMac naar iPhone

Probleem sync. foto's van iMac naar iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden Mijn iPhone deed raar, schoot telkens als ik iets aan het doen was terug naar het eindscherm. Heb hem daarna schoon geinstalleerd, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-11, 13:07
ikkedus ikkedus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard Probleem sync. foto's van iMac naar iPhone

Hallo forumleden
Mijn iPhone deed raar, schoot telkens als ik iets aan het doen was terug naar het eindscherm.
Heb hem daarna schoon geinstalleerd, maar na afloop kon ik geen foto's downloaden / synchroniseren. Kreeg de melding, "de iPhone 'iPhone van Harry de Beer kan niet worden gesynchroniseerd. Het vereiste bestand is niet gevonden."
Daarna opnieuw geinstalleerd vanaf een backup, kon weer geen foto's van mijn iMac naar mijn iPhone laden. Hetzelfde bericht.
Weet iemand raad
Bij voorbaat bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-11, 11:26
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-gevonden.html
  #3  
Oud 17-07-11, 12:35
ikkedus ikkedus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Heb met spotlight iPod photo cache gezocht omdat ik hem niet op de beschreven manier kon vinden. Ook iPhoto library kon ik niet vinden, noch in de homemap, noch in spotlight.
iPod photo cache was leeg . Weet het even niet meer. Niet computer technisch aangelegd, vrees ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adresboek synchroniseert niet volledig van Imac naar Iphone 4 Bifi iTunes 0 16-01-11 11:47
Sync probleem: alleen van outlook naar iPhone Michiel C iTunes 12 11-10-10 14:13
Groepen in Adresboek van Imac naar iPhone iCo Desktop-applicaties 0 25-09-10 12:49
Mac OS X: iTunes van Win XP naar iMAC JohnO iTunes 0 17-09-10 10:32
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone koom11 Muziek, foto & video 0 20-08-10 13:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.