iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: Foto Bibliotheek & last 2 Months niet te importeren? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/95730-foto-bibliotheek-and-last-2-months-niet-importeren.html)

ferryh 20-07-11 00:22

Foto Bibliotheek & last 2 Months niet te importeren?
 
Beste lezers,
ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen,
Ik ben Fer! aangenaam!
Uiteraard heb ik eerst even gezocht of ik mensen kon vinden met het zelfde probleem als ik ,zonder resultaat..

Mijn iphone 4 16gb black 4.3.3 is helaas uit me handen gevallen van een trap, en mijn scherm voor is helemaal kapot, ik kan er nog wel alles op zien, maar het is glas wat uitsteekt, wonderbaarlijk kan ik nog wel unlocken en toepassingen starten, maar bewegen met me vinger over het scherm is gewoon te gevaarlijk (helaas om naar foto's te gaan 3 snijwondjes in me vinger)

Nu heb ik een Macbook Pro, en ik ben zo stom geweest om mijn iPhoto library aan te passen (what was i thinkin!) en al mijn fotos die in iPhoto stonden zijn nu nergens meer te vinden, mijn eigen schuld, echter staan er op mijn kapotte iphone wel "Fotobibliotheek" 1126 fotos.. die ik dol graag wil hebben op mijn mac.

alleen, je raad het al, ik kan alleen de filmrol in iPhoto zetten, die dus mijn default heeft overschreven (door mijn eigen toedoen helaas)

is er een mogelijkheid om al die 1126 terug te krijgen van mijn iphone naar mijn macbook pro? via iphoto of andere wegen?

ik heb gezocht op google, maar daar kom ik helaas niet veel wijzer uit..

p.s. alles is origineel en geen jailbreak, en mijn mac draait op snow leopard
version 10.6.8 // Build 10K540 // Serial Number zal ik hier maar niet neerzetten denk ik haha

2,4 GHz intel core 2 duo / 4GB 1067 MHz DDR3


is er misschien iemand die mij kan helpen hiermee?

zelfs als de kapotte iphone een jailbreak moet ondergaan om mijn foto's te kunnen saven... ben er geen voorstander van maar ik kan nu sowieso niks met mijn iphone, want de kosten zijn te duur om hem te laten maken helaas :(

nou ik wacht geduldig een reactie af!

Alvast dank,

Fer

Machineman 20-07-11 10:38

Ik denk inderdaad dat een jailbreak de beste oplossing is voor je dan kan je namelijk in de bestand structuur je fotos terughalen die je hebt gesynct vanaf je mac. Andere oplossing is er voorzover bij mijn weten niet.

Ik zou een JB uitvoeren via de jailbreakme.com website en dan via cyberduck je bestanden van je iphone halen. (volgens mij heet het programma cyberduck maar anders even zoeken het is iets met duck)

Als je alles er af hebt kan je gewoon weer herstellen naar de originele firmware van apple zonder jailbreak. Die omschrijvingen zijn legio te vinden op het forum of via google, mocht je niet weten hoe dit te doen. Dit heb ik ook al diverse malen gedaan en werkt gewoon goed.

ferryh 20-07-11 10:43

hey bedankt voor de reactie! is idd cyberduck die gebruik ik vaker voor websites te onderhouden!

ik ga er eens naar kijken ik had ook een site gevonden die voor 149 euro een nieuw scherm op me iphone kan zetten, wellicht dat ik hier voor ga..

nogmaals dank! :)

Gr
Fer

Machineman 20-07-11 10:52

Ik weet niet waar je vandaan komt maar in eindhoven zit ook een goede en die repareerd voor 99 euro. Een vriend van mij is daar ook geweest en hij was erg tevreden. Hij was langs gegaan en kon er gewoon op wachten.

Iphone 4

ferryh 20-07-11 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Machineman (Bericht 692647)
Ik weet niet waar je vandaan komt maar in eindhoven zit ook een goede en die repareerd voor 99 euro. Een vriend van mij is daar ook geweest en hij was erg tevreden. Hij was langs gegaan en kon er gewoon op wachten.

Iphone 4

ZO! mag ik jou heel erg bedanken??? :) die had ik nog niet gevonden,
woon zelf in Rotterdam maar ben al meerdere malen in Eindhoven geweest!
zeker waard!!

misschien deze week langs zelfs!!! haha :)

thanks!

lotus678 02-08-11 22:41

Hallo Fer, ik weet niet of je de foto's al hebt kunnen transporteren op je mac, zo niet, heb ik hier de oplossing:
Photo Transfer App | The easiest way to transfer photos from and to your iPhone and iPad
Geloof me, ik heb het uitgeprobeerd....en het werkt super....zijn nog meer apps erbij en ik geloof is FREE...
Succ6...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:55.