//

Audioboeken gemixed met muziek

Audioboeken gemixed met muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de update (iOS 4.3.4 (8K2)) op mijn iPhone 4 heb staan worden mijn audioboeken afgespeeld tijdens het luisteren naar muziek. Dit was onder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-11, 10:19
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Question Audioboeken gemixed met muziek

Sinds ik de update (iOS 4.3.4 (8K2)) op mijn iPhone 4 heb staan worden mijn audioboeken afgespeeld tijdens het luisteren naar muziek. Dit was onder 4.3.3 gewoon goed en bleef gescheiden.
  • Gechecked in iTunes 10.3: Audioboeken hebben ook echt de eigenschap audioboek en staan ook inderdaad vermeld onder de boeken sectie in itunes.
  • Check op mijn iPhone: Audioboeken staan ook inderdaad in de audioboeken lijst op mijn iPhone en komen niet voor in de muziek lijst.

Alles staat dus eigenlijk gewoon goed maar toch bij het random afspelen van muziek krijg ik hoofdstukken van een audioboek voorgeschoteld.

Iemand een idee of oplossing hier voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
audioboek, gemixed, ipod, itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot vlote001 iPhone accessoires en onderdelen 2 12-02-13 00:59
Windows: audioboeken die in de muziekmap staan verplaatsen naar map audioboeken. lgwim iTunes 4 21-05-10 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.