//

Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi?

Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om, eventueel via een jailbreak, muziek van een NAS of PC draadloos via Wi-Fi in de ipod van de iPad of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-11, 19:38
kooimens kooimens is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 50
Post Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi?

Hallo,

Is het mogelijk om, eventueel via een jailbreak, muziek van een NAS of PC draadloos via Wi-Fi in de ipod van de iPad of iPhone te krijgen? Wi-Fi gaat namelijk lekker snel en dan kan ik via de iPad gewoon draadloos de albums die ik wil in de iPod krijgen, zou geniaal zijn.

Programma,'s om muziek van de NAS op de iPad heb ik al wel, maar heb ze dan nodig om direct naar de iPod te downloaden.

Als het niet mogelijk blijkt te zijn, graag wat suggesties van apps die via Wi-Fi de NAS kunnen benaderen en dan de nummers in hun eigen app kunnen downloaden

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-11, 16:32
rikoos rikoos is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik gebruik SMB music, maakt connectie naar je nas en speelt via ze eigen player je muziek. Beperkt maar doet wat het moet doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek streamen van Iphone naar ipad KAY_W_BEE Muziek, foto & video 2 01-07-11 23:22
Muziek: Muziek van Ipod van vriend naar pc ???? Ken Van Accolyen Muziek, foto & video 3 01-06-11 13:48
Mac OS X: Thuisdeling muziek naar iphone steamen van een nas in netwerk iphoneEd iTunes 8 15-03-11 15:55
Windows: video/muziek (ipod) van iphone naar pc amaryllida iTunes 1 25-07-10 22:54
Muziek: Foto Muziek film van nas naar iPhone gertmeppelink Muziek, foto & video 0 21-06-09 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.