iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Muziek op Iphone zetten. (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/97598-muziek-op-iphone-zetten.html)

Selim 17-08-11 17:36

Muziek op Iphone zetten.
 
Hallo,

ik probeer muziek op mijn iphone te zetten maar dat lukt niet echt. ik heb het muziek van youtube gedownload via youtube downloader en youtube downloader heeft het bij mijn documenten gezet, maar hij heeft het in 2 verschillende bestanden gedownload in: MPEG-4 Movie en VLC media file. ik snap ook niet waarom hij dat in 2 programma's heeft gedaan ik kon niet kiezen uit welke bestand het moest downloaden. maar het probleem is dit als ik het muziek op itunes bibliotheek wl zetten lukt alleen de MPEG-4 movie's en die komen bij films en die andere VLC media file's zijn nergens te bekennen. ik ben die VLC media file's nu aan het converten in Iphone Video (MPEG-4 MP4) dat gaat ook via youtube downloader. wat ik wil is dat ik gewoon die bestandjes in muziek komen en niet bij films. zodat ik ze makkelijk op mijn telefoon kan zetten.

Edit: ik heb al mijn muziek nu een MPEG-4 Movie gemaakt en der zijn er maar 30/40 op mijn telefoon gezet hij gaf de foutmelding: Het onderdeel (muziek) is niet naar de iphone iphone van selim gekopieerd, omdat het niet op deze iphone kan worden afgespeeld. kan iemand me helpen met die foutmelding. en ik wou ook graag weten of ik die ene MPEG-4 Movie's in normale muziek bestanden kan veranderen zodat ze gewoon bij mijn nummers staat.

Selim 21-08-11 00:27

Kan niemand me hiermee helpen?

apotheosis 21-08-11 00:48

Ik ben altijd iemand die het van de praktijk moet hebben, in theorie heb ik altijd moeite om het volledig te begrijpen :-).

Ik zal gewoon eens zeggen hoe ik dat doe; ik gebruik clipextractor; heb éénmalige betaling van 20 euro gedaan.
Dan kan ik zelf kiezen in welk formaat ik de muziek die op youtube staat wil downloaden; ik neem altijd mp3 en dat lukt nadien perfect om via itunes de muziek op de iphone te zetten, ik maak zelf een mapje aan; bovenaan links kan je nieuwe afspeellijst klikken en dan links onderaan zoals je wel zal weten verschijnt je mapje die je zelf een naam kan geven, dan ga ik naar mijn device en klik ik op muziek en daar vink ik mijn mapje aan en sync ik en klaar is kees.
(uiteraard als ik de muziek download met clipextractor zet ik deze eerst op bv mijn c-schijf bij muziek en dan versleep ik zo de muziek in mijn itunes).

Als het video filmpjes zijn dan ist mss beter je apps vind waar je deze in de app kan insteken en dan bekijken.

Selim 22-08-11 23:21

bedankt voor je reactie. ik ben nu de mp4 aan het converten in mp3. ik hoop dat dat lukt, en ik heb nog een probleem als ik een film probeer te verwijderen lukt dat niet, op itunes zegt ie dat de filmpje is verwijdert maar op mijn telefoon staat ie er gewoon nog.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 augustus 2011 om 23:42 ----------

Heel erg bedankt dat je zij dat jij het in mp3 deed. ik heb nu al mijn muziek overgezet op mijn iphone en al die andere filmpjes verwijdert. nogmaals bedankt:)

020 23-08-11 13:19

zamzar.org is een goede converter en ook online!

Selim 23-08-11 16:18

dankjewel maar die verstuurt het naar je e-mail dat vind ik zelf niet zo handig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:43.