//

Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie

Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb een vraag. Omdat mijn HOME knop regelmatig dienst weigerde heb ik mijn iPhone 4 4.3.5 hersteld. Nu ben ik bezig met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-11, 17:32
Timmeeeyy Timmeeeyy is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: -
Berichten: 20
Cool Synchroniseren muziek overslaan bij terugzetten reservekopie

Goedemiddag,

Ik heb een vraag. Omdat mijn HOME knop regelmatig dienst weigerde heb ik mijn iPhone 4 4.3.5 hersteld. Nu ben ik bezig met het terugzetten van mijn oude reservekopie. Dat loopt allemaal alleen duurt het enorm lang. Hij is nu bezig met 1200 liedjes overzetten.

Nu komt de vraag:
Wat gebeurt er wanneer ik in iTunes op het kruisje druk naast het display van het synchroniseren? Slaat hij dan de liedjes over of stopt hij volledig met het terugzetten?

Nu staat er:
"Muziek met iPhone synchroniseren (stap 3 van 3)
Kopiëren: 505 van 1254"

Rechts daarvan staat dus een kruisje maar wat gebeurt er wanneer ik daar op druk? Zelf kan ik nergens een antwoord vinden en ik heb ook geen zin om het er zomaar op te drukken

Bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-11, 13:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Jij bent er vast al achter, ik ben nieuwsgierig
Hoe is het afgelopen? Plaats dat svp hier, dan hebben anderen er ook wat aan.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 25-08-11, 00:31
Timmeeeyy Timmeeeyy is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: -
Berichten: 20
Standaard

Ik ben er niet meer achter gekomen. Ik had geen zin om nogmaals overnieuw te beginnen dus ik heb gewacht totdat alles volledig geïnstalleerd was. Wel las ik dat wanneer je weet dat je een reservekopie terug gaat zetten je voordat je die maakt je muziek eruit kan halen...dat scheelt veel tijd.
  #4  
Oud 14-07-13, 13:29
Qreator Qreator is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 4
Standaard

Heel simpel: als je annuleert, dan stop je met het terugzetten van de reservekopie.
Reageren

Labels
iphone, itunes, reservekopie, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten lionking iPhone algemeen 0 30-11-10 06:58
Muziek: Muziek 'beschadigd' bij synchroniseren mascholten Muziek, foto & video 2 07-08-10 19:48
Muziek: Nummers overslaan bij slimme afspeellijst martijnbeks Muziek, foto & video 2 21-04-10 18:40
Bij terugzetten reservekopie worden sms-jes niet teruggezet Esther30 Archief 2 01-07-09 10:38
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.