//

Schermkapot > Foto's eraf halen?

Schermkapot > Foto's eraf halen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Het scherm van de iPhone van mijn stiefzusje is kapot, de iPhone gaat nog wel aan maar verder kunnen we niet haar codeslot er niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-11, 11:59
doominl doominl is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Unhappy Schermkapot > Foto's eraf halen?

Het scherm van de iPhone van mijn stiefzusje is kapot, de iPhone gaat nog wel aan maar verder kunnen we niet haar codeslot er niet afhalen. Het gaat hier om de aller eerste iPhone (zilveren achterkant)

Ze heeft deze vakantie erg veel foto's genomen en die willen we er graag afhalen. Dit lukt dus echter niet want iPhoto wilt dat we de schermcode in drukken voordat hij de foto's kan importeren. Weet iemand misschien nog een maniertje hoe we die foto's er als nog kunnen afhalen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-11, 15:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kan je de iphone niet gewoon aansluiten op de pc? Als je dan toch in de iphone kan gaan dan kan je normaal gezien de foto's naar je pc verslepen?
  #3  
Oud 03-01-12, 10:44
iPhone2GArthur iPhone2GArthur is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar iPhone2GArthur
Standaard

ik heb precies het zelfde probleem alleen ik heb gewoon gesynct en maar hopen dat de fotos op de backup van de iphone staan dus kan ik ze bij de volgende iphone er weer op zetten.
of snap ik het nou verkeerd!!
nou ivoor mij is het in iedergeval te laat ik heb uhm al hersteld.

hoogachtend Arthur

krijg morgen de iphone 4s 16gb yippi ja jeeu
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak eraf halen iphone 3G 3.1.2. Frans65 Jailbreak 1 03-09-10 17:23
Foto's zijn niet eraf te halen robje33 iTunes 2 21-03-10 13:40
iPhone: Jailbreak eraf halen? ericvanwenkop Jailbreak 5 16-04-09 11:49
Muziek: oude podcasts eraf halen van iphone dariootje Muziek, foto & video 4 25-02-09 16:39
Screenprotector eraf halen? BadSide iPhone accessoires en onderdelen 5 02-05-08 12:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.