//

Hoe film op iPhone krijgen?

Hoe film op iPhone krijgen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Dan is je iPhone niet gekoppeld met je computer. Is hij eventueel toch verbonden via usb, iPhone is loskoppelen en terug verbinden. Als je computer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 31-07-09, 16:23
stvh stvh is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Prov. Antwerpen
Berichten: 67
Standaard

Dan is je iPhone niet gekoppeld met je computer. Is hij eventueel toch verbonden via usb, iPhone is loskoppelen en terug verbinden. Als je computer je Iphone detecteert zou je iPhone in de oplaad modus moeten gaan, indien dit niet het geval is computer herstarten.
__________________
Al meer dan 20 jaar Mac gebruiker en nog steeds tevreden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 06-09-09, 11:10
bonzet bonzet is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Hey mensen, ben al een tijdje aan het zoeken maar kan er niks over vinden. Is het ook mogelijk om een film in een groter formaat op de iPhone te zetten zodat ik de iPhone als mediaspelers kan gebruiken op mijn tv? Hèb het al geprobeerd met kleiner formaat maar was niet echt mooi! Hoop dat iemand hier meer info over heeft.
  #83  
Oud 10-11-09, 20:42
madrettor madrettor is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 18
Standaard films op je iphone

halo mede-iphoners...

heb niet alle replay's gelezen maar ik gebruik DVDFab met Mobile options en het werkt perfect...

ffies googlen

Laatst gewijzigd door King1987; 10-11-09 om 20:45. Reden: geen hint geven naar gekraakte software ;)
  #84  
Oud 19-03-10, 18:43
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Ik ben niet handig met computers. Stap 1 Ik heb een Iphone ! Welke sites raden jullie mij aan op films ect. te downloaden en volgens mij moet ik ze nog omzetten naar een Iphone formaat en ondertiteling eronder enz.. Kan iemand dat mij uitleggen op een hele simpele manier.
  #85  
Oud 19-03-10, 22:13
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Ik heb het gedaan met dvdfab6
het werkt geweldig!!!!
Met dit programma kun je in een keer een dvd rippen en branden, je kunt de dvd of een filmbestand op je computer in een keer omzetten en op je iphone psp of andere game consoles zetten.
Het is gratis te downloaden. Effe googelen.
  #86  
Oud 19-03-10, 23:38
iphonegadget's schermafbeelding
iphonegadget iphonegadget is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 10
Standaard

Gaat inderdaad super makkelijk ook met ondertiteling enz.. het staat op mijn pc nu hoe nu verder ?

Laatst gewijzigd door iphonegadget; 19-03-10 om 23:42.
  #87  
Oud 19-03-10, 23:52
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Als het bestand nu op je pc staat dan selecteer je de optie > van bestand naar iphone.
Je had ook direct dvd naar iphone kunnen kiezen. Het programma start na het omzetten vanzelf itunes op, zorg dat je iphone met de computer verbonden is.
Hij zet dan een bestand erop van ongeveer 610Mb. Dat is dan de hele film.
Simpeler kan het niet.
Een dvd met beveiliging kun je zo kopieeren.
Hij zet hem om in een bestand van 4,3gb.(om zelf te branden)
Je kunt zelf ook kiezen dat je de talen en titels die je niet gebruikt er uit laat.
  #88  
Oud 21-03-10, 01:20
mbeus mbeus is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 9
Standaard

ik zet films erop via magic dvd ripper dat is heel makkelijk
je doet er een dvd in dat leest hij hji vraag welk formaat dan druk je ipod formaat en dan ondertiteling nederlands en dan kun je hem zo naar je iphone/ ipod touch toe slepen alleen een na deel na een stuk of 4 films met dat programma te hebben gebruikt moet je ervoor betalen ik weet niet of je als je hem dan opnieuw download of hij het dan wel doet
  #89  
Oud 27-05-10, 10:46
jeroen207 jeroen207 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

weet iemand hoe je video's via yak kan verzenden ? ik heb video's in me tel staan en wil ze verzenden maar ik kan ze niet vinden met yak
  #90  
Oud 06-06-10, 00:47
markos21 markos21 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Het lukt mij niet om bestanden te conferteren. Ik gebruik Videora iPhone 3GS Converter. In het begin deed ie het prima het overzetten. Maar nu krijg ik steeds een foutmelding. Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe. Of is het misschien beter om een ander software programma te downloaden.
  #91  
Oud 04-09-10, 20:55
Sanderoski Sanderoski is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard Meerdere films op je Iphone zetten

Films op mn iphone zetten is geen probleem hier maar het grote probleem is dat ik maar een film op mijn iphone kan hebben staan, als ik er meerdere selecteer dan neemt dit wel de ruimte in maar zijn ze nergens te vinden op me iphone.

al mijn films kan ik wel apart van elkaar op me iphone zetten dus het zit em niet in het bestandstype e.d.

Dus als iemand een antwoord heeft waarom ik maar 1 film op me iphone kan hebben en me er ook bij kan vertellen hoe ik meerdere tegelijk erop ken gooien zou dat helemaal top zijn.

Thanks
  #92  
Oud 05-09-10, 16:16
Dwarrel Dwarrel is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 2
Standaard Niet synchroniseren

Ik heb weer een heel ander probleem. Bij mij geeft hij aan dat hij is gesynchroniseerd met een andere i-Tunes bibliotheek, en dat hij maar met 1 bibliotheek tegelijk kan worden gesynchroniseerd.

Ik heb dan de optie om deze bibliotheek te synchroniseren maar dan wordt met hele iPhone leeggemaakt en met de huidige bibliotheek gesynchroniseerd.

Wat moet ik dus doen...???

Dwarrel....
  #93  
Oud 06-09-10, 12:09
guido89 guido89 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulT Bekijk bericht
Ik heb het gedaan met dvdfab6
het werkt geweldig!!!!
Met dit programma kun je in een keer een dvd rippen en branden, je kunt de dvd of een filmbestand op je computer in een keer omzetten en op je iphone psp of andere game consoles zetten.
Het is gratis te downloaden. Effe googelen.

Krijg je met die gratis software niet constant te zien dat je hebt geript met een free software? Ik heb namelijk laatst een dvd geript met een gratis programma staat er constant in het beeld FREE version
  #94  
Oud 06-09-10, 12:13
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Nee. Alleen werkt hij maar een bepaalde tijd en dan moet je hem kopen.
  #95  
Oud 01-08-12, 22:34
Emilytjecool Emilytjecool is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard

Waarom kan je gewoon niet eigenlijk een filmpje slepen naar itunes film onderdeel.
Lukte wel eerst met muziek
  #96  
Oud 01-08-12, 23:32
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Omdat het eerst geconferteerd moet worden naar een format die kan worden afgespeeld door de iphone.
Als je muziek op je computer hebt als MP3 dan kun je hem zo er in slepen. Maar als je muziek hebt als flv of iets anders dan lukt dat niet.
  #97  
Oud 02-08-12, 08:57
Flipke1405 Flipke1405 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hulst
Berichten: 159
Standaard

Hey,

Je moet helemaal niet converteren als je AVplayer(betalend) gebruikt kan je gewoon je films en ondertitels broesen vanop je pc en voila .....duurt 2 seconden
en geen gedoe met converte
Aceplayer (gratis)werkt ook

succes ,
  #98  
Oud 02-08-12, 12:48
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Je kunt ook bv. Youtubedownloader op je pc installeren. Behalve dat je youtube filmpjes kunt downloaden kun je ook iedere film op je pc converteren naar een andere versie.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #99  
Oud 12-08-12, 11:20
xhildeeee xhildeeee is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

Iemand help ! Ik starte mn ipod opnieuw op en ineens zijn alles apps super klein, als ik een app open komt het in de linker boven hoek te staan, maar ik kan niks! Dit is mn laatste hoop, kan iemand me helpen ?
  #100  
Oud 12-08-12, 11:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xhildeeee Bekijk bericht
Iemand help ! Ik starte mn ipod opnieuw op en ineens zijn alles apps super klein, als ik een app open komt het in de linker boven hoek te staan, maar ik kan niks! Dit is mn laatste hoop, kan iemand me helpen ?
Waarom plaats je deze vraag in een forum over Muziek, foto & video? Jouw "probleem" heeft toch niets te maken met muziek, foto of video.

En waarom gebruik je de zoekfunctie van het forum niet?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...bovenhoek.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: film iphone--> itunes, hoe? Drinkyoghurt iTunes 13 13-01-09 20:36
Video: film converteren naa iphone, hoe? stan-iphone Muziek, foto & video 6 21-08-08 09:10
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? grobben Muziek, foto & video 3 10-02-08 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.