//

Hoe film op iPhone krijgen?

Hoe film op iPhone krijgen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Helemaal correct!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-01-08, 01:34
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Helemaal correct!
__________________
...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-01-08, 18:57
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

heb net weer een aantal films geconverteerd met Handbrake. Dit zijn nu mp4 bestanden geworden van gemiddeld 700MB. Deze films staan nu in de bibliotheek ik kan ze daar ook afspelen. Echter wil de iPhone deze bestanden niet op de schijf zetten. Iemand een idee?

Alvast bedankt,

Mark Bender
  #23  
Oud 21-01-08, 21:14
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
heb net weer een aantal films geconverteerd met Handbrake. Dit zijn nu mp4 bestanden geworden van gemiddeld 700MB. Deze films staan nu in de bibliotheek ik kan ze daar ook afspelen. Echter wil de iPhone deze bestanden niet op de schijf zetten. Iemand een idee?

Alvast bedankt,

Mark Bender
Je iphone zit niet vol?

Zorg dat je hem wel synced/aanvinkt, overigens, had ik ook dat hij ze niet pakte een keertje, filmpjes van itunes verwijderen en er weer opnieuw bijzetten
  #24  
Oud 24-01-08, 14:53
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

ik heb alles al geprobeert maar niks werkt... ik heb vorige keer geconverteerd naar iPhone resolutie maar ik wil ze ook op mn macbook normaal kunnen bekijken dus dacht ik nu doe ik de resolutie op normal... ik heb het bij wel meer filmpjes en vind dit erg vreemd. Heft niemand een oplossing?
  #25  
Oud 30-01-08, 16:12
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Als ze in je (itunes) bibliotheek staan. Zou je ze ook aan moeten kunnen aanvinken bij apparaten -> (naam van je iphone)-> tabblad video's. (hierbij moet wel je iphone aangesloten zijn)
Lukt dit wel?

Als je ze aangevinkt hebt moet je nog even "toepassen/syncen". Vervolgens moeten (na het syncen) de video's te vinden zijn bij ipod-> videos
  #26  
Oud 30-01-08, 17:19
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

jaah hij herkent ze wel de iphone in vink ze ook aan en klik ook op toepassen hij zet ze er alleen niet op.
Ik wordt hier echt gestoord van... haha
  #27  
Oud 30-01-08, 19:30
M.Sergio M.Sergio is offline
Banned
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 54
Standaard

Ik weet het ook niet dan. Wat ik had geprobeerd is itunes opnieuw installeren.. (maar dan de nieuwste engelse versie)

Laatst gewijzigd door M.Sergio; 30-01-08 om 22:21.
  #28  
Oud 04-02-08, 02:13
RapStar RapStar is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 20
Standaard

tja, ik haal alle films voor de iphone gewoon van usernet... maar je hebt zat programma's die het ook allemaal kunnen!
  #29  
Oud 05-02-08, 23:56
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

Ik heb zo'n programmaatje die direct converteerd naar iphone formaat, werkt perfect!
Hij kan ook meerdere films tegelijk converteren enzo..

Ik heb al m'n gedownloade films op me iphone staan zoals american gangster, borat, simsons afleveringen en ga zo maar door
Wil wel sturen hoor via mail ofzo..
__________________
AFCA; No one like us, we don't care !
  #30  
Oud 06-02-08, 00:28
Desertman Desertman is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
jaah hij herkent ze wel de iphone in vink ze ook aan en klik ook op toepassen hij zet ze er alleen niet op.
Ik wordt hier echt gestoord van... haha

dan heb je mpeg-4 formaat en je moet mpg-4 formaat hebben, dan kan je ze zo op je iphone zetten.
  #31  
Oud 04-03-08, 15:47
Yasmina Yasmina is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Hoe zet je mpeg-4 formaat om naar mpg-4 formaat?

Alvast bedankt!
  #32  
Oud 04-03-08, 22:01
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

hier een nieuwe versie van flv2itunes dat je films omzet om in itunes te bekijken
FLV2iTunes
  #33  
Oud 05-03-08, 19:22
mbeus mbeus is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 9
Standaard

hoi,

ik zet het erop met met magic dvd ripper te downloaden op Magic DVD Ripper - rip DVD to hard drive or blank DVD
als je die gedownload heb dan moet je een dvd in uw pc/laptop doen dan opend die automatisch die film die krijg je dan te zien en dan moet je bij formate ipod doen en subtitel dutch en dan start en dat duurt meestal 1 uur of soms langer of korter ligt aan de dvd.
daarna als die klaar is dan krijg je te zien waar je hem opgeslagen heb die film die sleep je dan naar itunes video's dan gaa je naar je iphone op itunes daar gaa je naar video's dan vink je die film aan en dan synconiseren.
  #34  
Oud 01-05-08, 16:38
stevenkaka stevenkaka is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

ik ben geen expert maar wat ik heb gedaan om een film op me iphone te krijgen is

KVIP gedownload ( RapidShare: 1-Click Webhosting )

dat start je met kvip.exe en dan gewoon de film openen en de iphone versie komt dan atuomatisch in die zelfde map en dan natuurlijk in itunes

Laatst gewijzigd door stevenkaka; 01-05-08 om 16:40. Reden: iets vergeten
  #35  
Oud 02-05-08, 12:38
wimpertjo wimpertjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb films via handbrake omgezet. Maar wil ze dan synchroniseren naar mijn Iphone en dat zegt de synchronisatie:
" de film is niet gekopieerd naar de I-phone omdat het niet op deze Iphone kan worden afgespeeld.
Ik heb een 8 gig Iphone met 1.1.4 software.

Weet iemand wat ik daaraan kan doen?
  #36  
Oud 12-05-08, 18:24
tjiepie tjiepie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 3
Standaard

Nu heb ik misschien een erg stomme vraag maar als ik aan de linkerkant in mijn Itunes op ''films'' klik dan krijg ik een helemaal zwart scherm? kan ook niets ernaartoe slepen en heb verschillende soorten bestanden al geprobeerd.
  #37  
Oud 20-05-08, 21:12
ReVi ReVi is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpertjo Bekijk bericht
Ik heb films via handbrake omgezet. Maar wil ze dan synchroniseren naar mijn Iphone en dat zegt de synchronisatie:
" de film is niet gekopieerd naar de I-phone omdat het niet op deze Iphone kan worden afgespeeld.
Ik heb een 8 gig Iphone met 1.1.4 software.

Weet iemand wat ik daaraan kan doen?
Hoi,
ik heb precies hetzelfde probleem zoals wimpertjo beschrijft. Alle stappen tot en met Handbrake verlopen prima. Het uiteindelijke MP4-bestand of M4V-bestand kan wel op iTunes afgespeeld worden, maar synchroniseren doet ie niet.
Het ligt niet aan dat hij vol is (zit nog maar 1 GB aan muziek erop), instellingen voor synchroniseren staan goed/aangevinkt.
Begrijp er niks meer van.
Weet iemand wat hier aan de hand is?

Thanks!
  #38  
Oud 21-05-08, 22:26
wimpertjo wimpertjo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 9
Standaard

Wat je moet doen blijkt heel simpel. Wanneer je de film met handbrake hebt geconverteerd, moet je hem in je Itunes films zetten. Dan met rechter muiskonop er op en dan kiezen converteren voor Iphone. Wanneer dat klaar is heb je dus 2x dezelfde film in je Itunes staan. Het oorspronkelijke bestand haal je weer weg. en dan synchroniseer je de film. Werkt helemaal top bij mij
  #39  
Oud 17-07-08, 19:44
stvh stvh is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Prov. Antwerpen
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpertjo Bekijk bericht
Wat je moet doen blijkt heel simpel. Wanneer je de film met handbrake hebt geconverteerd, moet je hem in je Itunes films zetten. Dan met rechter muisknop er op en dan kiezen converteren voor Iphone. Wanneer dat klaar is heb je dus 2x dezelfde film in je Itunes staan. Het oorspronkelijke bestand haal je weer weg. en dan synchroniseer je de film. Werkt helemaal top bij mij
Dit is eigenlijk toch niet logisch indien je in HandBrake reeds hebt opgegeven om te converteren naar iPhone. Het filmbestand zou dan normaal toch reeds het juiste formaat moeten hebben of zie ik het verkeerd.

Ben momenteel bezig met een film van Harry Potter, 2:30 u en via HandBrake (versie 0.9.1 gezien ik met een Mac G4 dual 1Ghz werk en OS 10.4.11) de iPhone instelling opgegeven en nadien 2-pass encoding aangevinkt. Hij is al enkele uren bezig met converteren dus kan nu nog niet zeggen of hij reeds in het juiste formaat staat zodat bij het sincen je de melding niet krijgt van "de film is niet gekopieerd naar de I-phone omdat het niet op deze Iphone kan worden afgespeeld."
__________________
Al meer dan 20 jaar Mac gebruiker en nog steeds tevreden.
  #40  
Oud 18-08-08, 21:26
Luvlektrik Luvlektrik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 38
Standaard

Wat is de beste resolutie voor video op de iPhone?
Ik heb m'n iPhone binnen een week maar heb al heel wat dvd's omgezet naar iPhone 480x320 formaat. Is dat het beste formaat of raden jullie mij een beter formaat aan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: film iphone--> itunes, hoe? Drinkyoghurt iTunes 13 13-01-09 20:36
Video: film converteren naa iphone, hoe? stan-iphone Muziek, foto & video 6 21-08-08 09:10
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? grobben Muziek, foto & video 3 10-02-08 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.