//

Iphone : muziek werken niet meer over me boxen

Iphone : muziek werken niet meer over me boxen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal maanden geleden een Logitech box gekocht voor me IPhone . alles verliep goed tot vorige week toen kreeg ik uit het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-11, 00:38
Newko Newko is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 10
Standaard Iphone : muziek werken niet meer over me boxen

Ik heb een aantal maanden geleden een Logitech box gekocht voor me IPhone . alles verliep goed tot vorige week toen kreeg ik uit het niets deze foutmelding :
Dit accesoire is niet geoptimaliseerd voor deze IPhone
u kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn.

als ik deze foutmelding krijg dan verdwijnt me geluidsbalk , dit gebeurt ook op onze Bose box.
Me moeder heeft de zelfde iPhone (en firmware) en die iPhone kan wel op allebei muziek afspelen. heeft iemand enig idee wat het kan zijn ?

P.S ik heb er opnieuw 4.3.5 opgezet dus dat kan het ook niet zijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-11, 00:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Newko Bekijk bericht
Ik heb een aantal maanden geleden een Logitech box gekocht voor me IPhone . alles verliep goed tot vorige week toen kreeg ik uit het niets deze foutmelding :
Dit accesoire is niet geoptimaliseerd voor deze IPhone
u kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn.

als ik deze foutmelding krijg dan verdwijnt me geluidsbalk , dit gebeurt ook op onze Bose box.
Me moeder heeft de zelfde iPhone (en firmware) en die iPhone kan wel op allebei muziek afspelen. heeft iemand enig idee wat het kan zijn ?

P.S ik heb er opnieuw 4.3.5 opgezet dus dat kan het ook niet zijn
Haha, das hier echt wel abnormaal aan het worden; join the club, zie mijn topic maar eens van mobiele storing en de topic vreemde melding.

Ik vind het bizar dat er opeens meerdere mensen dit voorhebben op nog geen paar weken tijd (al merk ik er een tijdje geleden ook al mensen zijn die het voorhadden).

Ik heb me dikke 2weken geleden al home cinema gekocht mee een dock bij voor de iphone, toen ik de iphone daarop aansloot zijn de problemen begonnen, tis gedaan ermee, ik steek de iphone in geen enkele dock meer, te riskant, want ik krijg het probleem niet opgelost, ik heb ook al harde reset gedaan en nieuwe iphone genomen en zelfs ene nieuwe itunes versie, zonder resultaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone luidspreker wilt niet meer werken pieterwillems iPhone algemeen 5 20-09-10 09:11
Geluid doet het niet meer uit de boxen joerieve iPhone algemeen 2 16-07-10 07:39
Iphone scherm lijkt niet meer te werken nxken iPhone algemeen 7 02-01-10 12:30
Luidspreker en microfoon iphone werken niet meer!! danzell Archief 4 08-04-09 23:55
iphone apps. werken niet meer juriaan1234 Archief 1 09-09-08 07:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.