iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   iPhone 4 zonder FaceTime en Video's (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/98369-iphone-4-zonder-facetime-video-s.html)

Melle123 31-08-11 15:32

iPhone 4 zonder FaceTime en Video's
 
Hallo allemaal!
Vandaag een iPhone overgekocht die lang in de kast heeft gelegen.
Geupdate naar 4.3.5 vie iTunes.
Alles verliep helemaal goed.

Maar op de homescreen van de iPhone missen de icoontjes van FaceTime en Video's. Ook onder instellingen staan deze niet. Bij zoeken kan ik ze niet vinden.
Het gekke is dat er wel een melding kwam toen ik de 1e keer de iPhone ontgrendelde "Voor FaceTime .... bla bla kosten gemaakt worden"

Al een keer herstelt. Niks.

Iemand een oplossing?:confused:

colliehome 31-08-11 15:47

Kijk eens onder "berichten" open een sms bericht en kijk helemaal bovenaan ( waar bellen of contacten staat)
onder het iPod icoon kan je je video's bekijken. De iPhone heeft daar geen icoon voor. Komt mss wel :D

Melle123 31-08-11 15:48

Ja, daar staat inderdaad facetime ook bij. En dat werkt ook gewoon. Maar nog steeds geen icon ervan. Toch bedankt

Reem0nN 31-08-11 15:52

Neem aan je dat een iPhone 4 heb ?
Omdat er Ipod touch 8GB in je profiel staat.

Als er een melding kwam met facetime zou er toch echt FaceTime op moeten zitten.
Wil je is kijken bij Instellingen - Telefoon - en dan kijken of er FaceTime blauw staat aangevinkt.
Controleer even bij Contactpersonen - iemand selecteren - en kijken of daar facetime bij staat.
Werkt dat allemaal niet zou ik inplaats van een Update, even een herstel uit voeren met het standaard apple 4.3.5 firmware.

Melle123 31-08-11 15:55

Ja moet mijn profiel zo nog veranderen.
Kijk ben instellingen - telefoon, daar staat FaceTime, aangevinkt. En onder contacten staat FaceTime ook gewoon. Het zit er dus wel in, alleen het icoontje is weg..
Herstel heb ik ook al geprobeerd. Geen resultaat

Reem0nN 31-08-11 15:59

Okee,
Ik snap wat je bedoelt, test je FaceTime is met iemand anders samen.
Als dat gewoon werkt is er geen probleem met je FaceTime en Videos.
Ipod icoon heeft tab Videos, daar is namelijk geen los icoon voor.
Voor Facetime geld hetzelfde.

Melle123 31-08-11 16:05

Ah videos gevonden ja.
Ow er is geen los icon voor FaceTime? Dat is wat anders dan op mijn iPod Touch.
Bedankt allemaal!!

Reem0nN 31-08-11 16:09

Graag gedaan ! :)

Klopt Ipod Touch 4 Generatie & Ipad 2 hebben het FaceTime icoon wel.

Chuim 03-09-11 23:21

Hallo, ik heb ipod touch 4g en heb hem geupdated naar 4.3.5ik kan wel facetime, maar het icoontje is gewoon weg, en eerst had ik hem wel, zou iemand me met dit probleem willen helpen?

sjakie001 29-11-11 13:46

Ik heb hetzelfde. Ik heb een Iphone 4. Onder contacten zie ik wel facetime maar het icoontje staat niet op het scherm. Ik heb IOS 5.0.1. Bij instellingen staat hij "aan". Het werkt ook wel maar ik wil gewoon het icoontje net als op de Ipad.

Help!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.