//

foto's op iphone

foto's op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen iedereen, ten eerste mijn excuus dat ik mischien de 100.000e ben die dit vraagt maar ik vind er geen nuttige informatie over. ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-11, 08:30
yusuf1983 yusuf1983 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 12
Standaard foto's op iphone

Goedemorgen iedereen,

ten eerste mijn excuus dat ik mischien de 100.000e ben die dit vraagt maar ik vind er geen nuttige informatie over.

ik heb mijn pc geformateerd waar al mijn foto's op stonden. gelukkig stonden deze ook op mijn iphone.
maar als ik nu itunes instaleer en de iphone koppel zegt hij bij het tabblad foto als ik deze aanvink dat hij alles moet wissen. hoe kan ik alle foto's op de iphone overzetten naar de pc?

als ik in verkenner naar de iphone gaat in windows 7 dan kan ik alleen de foto's zien die ik zelf heb gemaakt met de iphone. maar ik wil juist de foto's hebben die in mijn bibliotheek staan op de iphone.

kan iemand mij a.u.b helpen?

ik heb een iphone 4 met een windows 7 computer.

alvast bedankt!



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2011 om 08:24 ----------

niemand die het weet? ik zal toch niet de enige zijn? ik wil mijn foto's niet kwijt

Laatst gewijzigd door yusuf1983; 19-09-11 om 09:24.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-11, 20:44
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

Als je je iPhone op de computer aan sluit dan krijg je ook een melding van Windows zelf dus iTunes even links laten liggen.

Bij mij in Windows 7 gaat er onder in een map in de balk komen daar kun je je foto's dan van de iPhone kopiëren
  #3  
Oud 19-09-11, 22:13
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Windows foto lader starten! Die herkent je iPhone als camera. Importeren maar en klaar.
  #4  
Oud 20-09-11, 02:09
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Windows foto lader starten! Die herkent je iPhone als camera. Importeren maar en klaar.
Probleem is volgens mij hiervan dat hij dan alleen de foto's eraf haalt die staan onder Filmrol. De foto's onder Fotobibliotheek (ik dacht dat ie zo heette, heb die map momenteel niet op m'n iPhone) laat de pc onaangeroerd...
  #5  
Oud 20-09-11, 09:06
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Aha. En werkt dan wat @nance30 zegt niet? De DCIM map op de iphone in verkenner (als externe hardeschijf) benaderen? Of werkt dat om dezelfde reden niet...?
  #6  
Oud 20-09-11, 15:15
Haplo Haplo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 35
Standaard

Dat van nance30 zou dan ook niet werken. Komt namelijk op hetzelfde neer als jouw advies! Dat van die harde schijf benadering zou het kunnen zijn. Als je dat even probeert yusuf en het vervolgens even laat weten...

-edit-
Probleem is dat geen enkele Google zoekopdracht leidt naar het downloaden van 'oude' foto's van iPhone naar pc
  #7  
Oud 20-09-11, 16:54
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Gemakkelijk:

Tansee iPhone Transfer Photo - Backup Photo, Camera Photo and Camera Video From iPhone/iPhone 3G/iPhone 3GS/iPhone 4 to Computer

Tansee iPhone Transfer Photo supports:
1: Copy iPhone Library Photo - the photos sync with iTunes
2: Copy iPhone Camera Photo - the photos taken with iPhone Camera
3: Copy iPhone Camera Video - the videos taken with iPhone Camera


- Backup or copy photos from iPhone to PC.
- Copy iPhone photos to new computer or notebook.
- Computer crashed.
- Share your iPhone photos with friends.
- Copy all photos to a new iPhone.
- iPhone Camera Photos to PC.
- iPhone Camera Videos to PC.
  #8  
Oud 20-09-11, 16:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Foto's van iphone naar pc zetten gebruik ik photosync voor (werkt via Wi-Fi).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 12:32
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17
Foto's Iphone 4 cRkEEEh Muziek, foto & video 11 03-10-10 16:32
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op roelofk Muziek, foto & video 1 17-05-10 23:20
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.