iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: foto van iphone naar computer zetten (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/99387-foto-iphone-naar-computer-zetten.html)

Middelhoek 22-09-11 12:35

foto van iphone naar computer zetten
 
mijn iphone 4 is gevallen en heel mn beeldscherm is kapot, nu word hij opgehaald en zullen al mijn gegevens verdwijnen. kan iemand me vertellen hoe ik mn foto´s van mn iphone naar mn itunes of computer kan omzetten?

ballegooier 22-09-11 12:54

Gewoon een keertje synchroniseren met iTunes op je PC. Er wordt dan automatisch een backup / reservekopie gemaakt van alle gegevens zoals die op dat moment op jouw iPhone staan, incl. sms etc.

apotheosis 22-09-11 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Middelhoek (Bericht 707492)
mijn iphone 4 is gevallen en heel mn beeldscherm is kapot, nu word hij opgehaald en zullen al mijn gegevens verdwijnen. kan iemand me vertellen hoe ik mn foto´s van mn iphone naar mn itunes of computer kan omzetten?

Met de app photosync kan je je foto's die op je iphone staan overzetten naar je pc (via Wi-Fi).

Of gewoon aan de pc aansluiten met de kabel.

Djinn 24-09-11 13:05

Gewoon aansluiten aan de PC.
In tegenstelling tot muziek, video's en apps heb je voor je foto's geen iTunes nodig om ervan af te halen.

Windows opent een scherm, hierin kan je naar de map waar je foto's in staan. Mocht Windows zo'n scherm niet geven, met je even naar "Deze Computer" gaan. Daar staat je iPhone onderin en door daarop te klikken kom je er ook.

ballegooier 24-09-11 17:15

Wat @Djinn zegt is nog wel de makkelijkste oplossing. Als het je alleen om de foto's te doen is.

Booyaka 14-10-11 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djinn (Bericht 707873)
Gewoon aansluiten aan de PC.
In tegenstelling tot muziek, video's en apps heb je voor je foto's geen iTunes nodig om ervan af te halen.

Windows opent een scherm, hierin kan je naar de map waar je foto's in staan. Mocht Windows zo'n scherm niet geven, met je even naar "Deze Computer" gaan. Daar staat je iPhone onderin en door daarop te klikken kom je er ook.

Weet je ook hoe je de omgekeerde weg 'aflegt'? Ik probeer foto's van mijn laptop naar de iPhone te krijgen, maar lukt steeds niet.

apotheosis 14-10-11 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka (Bericht 716663)
Weet je ook hoe je de omgekeerde weg 'aflegt'? Ik probeer foto's van mijn laptop naar de iPhone te krijgen, maar lukt steeds niet.

photosync proberen, is een goeie app, bij mij werkt dat zoals het moet werken, alle foto's die op mijn iphone of pc staan kan ik naar beiden versturen via Wi-Fi welteverstaan.

Booyaka 14-10-11 17:43

Thanks voor het antwoord. Heb het ondertussen al op een andere manier gefixt. Heb maar gewoon in de map 'iTunes media' bij 'Foto's' een nieuwe map gemaakt die nu 'Pre-update' heet en daar al die foto's in gezet. Dat werkte wel. Alleen staat dan nu alles in dat album in plaats van op de filmrol.

apotheosis 14-10-11 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka (Bericht 716744)
Thanks voor het antwoord. Heb het ondertussen al op een andere manier gefixt. Heb maar gewoon in de map 'iTunes media' bij 'Foto's' een nieuwe map gemaakt die nu 'Pre-update' heet en daar al die foto's in gezet. Dat werkte wel. Alleen staat dan nu alles in dat album in plaats van op de filmrol.

Ok, maar onthoud die app die ik heb gepost geen slechte is, is echt wel mss ooit eens handig :p.

Booyaka 14-10-11 19:02

Misschien dat ik die alsnog wel even probeer. Het irritante is namelijk dat je alleen foto's in filmpjes die in de filmrol staan vanaf je iPhone kan verwijderen. Vanuit andere albums kan dat niet. Dan moet je ze eerst verwijderen op je pc, en dan weer syncen.

Importeert photosync de foto's wel naar de filmrol?

apotheosis 14-10-11 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka (Bericht 716813)
Misschien dat ik die alsnog wel even probeer. Het irritante is namelijk dat je alleen foto's in filmpjes die in de filmrol staan vanaf je iPhone kan verwijderen. Vanuit andere albums kan dat niet. Dan moet je ze eerst verwijderen op je pc, en dan weer syncen.

Importeert photosync de foto's wel naar de filmrol?

Ik heb net een update kunnen doen voor die app en er stond nu bij dat je ook albums via pc zou kunnen maken enzo en ik denk dat dan zo mogelijk is om zo naar je ipad/iphone over te zetten, kheb het zelf nog nie getest, niet veel tijd nu.
Tis echt wel handige app en kost weinig geld.

Bye.

Booyaka 19-10-11 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 716937)
Ik heb net een update kunnen doen voor die app en er stond nu bij dat je ook albums via pc zou kunnen maken enzo en ik denk dat dan zo mogelijk is om zo naar je ipad/iphone over te zetten, kheb het zelf nog nie getest, niet veel tijd nu.
Tis echt wel handige app en kost weinig geld.

Bye.

Ik heb de app ook gedownload en gelukkig kreeg ik een mooi antwoord op de vraag die ik je stelde: ja, je kunt foto's en video's vanaf je pc rechtstreeks in je filmrol knallen. TOP! Nu dus alle foto's van voor de update weer aan het terugzetten.

Thanks voor de tip van deze app!

apotheosis 19-10-11 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Booyaka (Bericht 720486)
Ik heb de app ook gedownload en gelukkig kreeg ik een mooi antwoord op de vraag die ik je stelde: ja, je kunt foto's en video's vanaf je pc rechtstreeks in je filmrol knallen. TOP! Nu dus alle foto's van voor de update weer aan het terugzetten.

Thanks voor de tip van deze app!

En die foto's kan je ook van je ipad/iphone terug zetten naar je pc (draadloos uiteraard). :).

Booyaka 19-10-11 13:48

Yep! Heb namelijk eerst de foto's die ik na de update heb gemaakt ook even naar de laptop gezet. Toen alles opnieuw naar de iPhone zodat alles weer netjes op volgorde staat (ja, dat is erg, ik weet het).

Werkt goed!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.