iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: hoe zet je muziek op je Iphone? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/9940-zet-muziek-op-iphone.html)

Mitta15 24-03-08 13:18

hoe zet je muziek op je Iphone?
 
hallo,
ik wil muziek op me Iphone zetten maar ik krijg het er maaar niet op:mad:
kan iemand mij misschien zeggen hoe dat moet?
alvast bedankt,

Mitchel

DaveyY 24-03-08 13:25

ik zat ook een poosie te klooien zo heb ik het gedaan:
Nr's naar Afspeellijst in iTunes nieuwe afspeellijst maken en ze daar in doen
Je kan ze in een map allemaal ''blauw'' maken door het eerste nummer aan te klikken en de laatste Dan naar de nieuwe afspeellijst slepen die je hebt gemaakt
Dan naar je iphone gaan en bij de tab muziek de Nieuwe afspeellijst aanvinken
op synchronyseren drukken en je nummers staan er op
ik heb ook niet al te veel verstand van itunes maar dit is wat ik weet :P
Mvg Dave
edit: als ik iets verkeerds zeg of iets vergeet vul me aan!

Michael 24-03-08 13:35

Je zou ook de optie kunnen kiezen om muziek handmatig op je iphone te plaatsen, in itunes Dan hoef je geen afspeellijsten te maken en kan je muziek uit je bibliotheek, maar ook video's, naar je iphone slepen.

DaveyY 24-03-08 13:37

Ja klopt en het kan ook via winscp? maar das allemaal zo ingewikkelt :P

Nikooos 25-03-08 14:35

via winscp kan het niet. De muziek wordt door de iphone op een bepaalde manier opgeslagen met andere namen enzo dat het haast onmogelijk om echt handmatig te doen.

apoZ 25-03-08 14:48

Bestaat er iets makkelijkers dan iTunes voor dit? Belachelijke vraag als je het mij vraagt...

DaveyY 25-03-08 14:51

iTunes is idd heel makkelijk makkelijker kan nie :)
zelfs ik kan het en da zegt genoeg

Nikooos 25-03-08 15:00

Nou ik moet wel zeggen dat het even heeft geduurd voordat ik het helemaal door had. Het was ff wennen, maar dan is het inderdaad niet meer zo moeilijk.

truckdiver 25-03-08 15:36

kijk ook eens op de site van apple zelf
daar vind je zeker je info
Apple - iPod + iTunes

nickx 27-03-08 18:08

Ik loop hier ook altijd tegen aan, ik heb een 8gb ipod maar meer dan 50 gb muziek. Elke keer wil hij alles syncen omdat ik geen playlist heb. Erg ongemakkelijk, vind ik!

iphonemeester 07-05-08 19:24

als ik gewoon muziek op mijn iphone zet dan kan ik gewoon luisteren. maar als ik dan nieuwe muziek vanaf een andere pc er op wil zetten dan moet ik alle muziek die er al opstaat verwijderen. weet iemand mischien hoe ik dat kan voorkomen??

Destiny 07-05-08 21:09

Iets met swap in de installer. Dan kun je met 2 computers syncen

iphonemeester 07-05-08 22:01

moet ik dat dan gewoo n downlouden in installer

davek 07-05-08 22:33

swaptunes het dat,, alleen die staat wel in installer maar die is voor versie 1.1.2,, dus efe op het forum zoeken naat swaptunes en je weet het

msunique 07-05-08 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 86622)
Je zou ook de optie kunnen kiezen om muziek handmatig op je iphone te plaatsen, in itunes Dan hoef je geen afspeellijsten te maken en kan je muziek uit je bibliotheek, maar ook video's, naar je iphone slepen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickx (Bericht 88338)
Ik loop hier ook altijd tegen aan, ik heb een 8gb ipod maar meer dan 50 gb muziek. Elke keer wil hij alles syncen omdat ik geen playlist heb. Erg ongemakkelijk, vind ik!

Als je je iPhone aansluit, open iTunes zich en zie je een ''Samenvatting'' van je iPhone... en dan onderaan bij ''Opties'' heb je 3 dingen die je aan of uit kunt vinken, je vinkt ''Muziek en video's handmatig beheren'' aan en klaar:)
nu sync hij niet meer automatisch en kan je muziek EN video's handmatig naar je iPhone slepen:)

davek 07-05-08 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 109313)
Als je je iPhone aansluit, open iTunes zich en zie je een ''Samenvatting'' van je iPhone... en dan onderaan bij ''Opties'' heb je 3 dingen die je aan of uit kunt vinken, je vinkt ''Muziek en video's handmatig beheren'' aan en klaar:)
nu sync hij niet meer automatisch en kan je muziek EN video's handmatig naar je iPhone slepen:)

dat klopt,, maar nog steeds op 1 pc,, en hij wilt vanaf 2 pc's muziek erop zetten en daar heb je dus dat appje voor nodig,, :)

Waterpak 23-05-08 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 86622)
Je zou ook de optie kunnen kiezen om muziek handmatig op je iphone te plaatsen, in itunes Dan hoef je geen afspeellijsten te maken en kan je muziek uit je bibliotheek, maar ook video's, naar je iphone slepen.

Top, werkt uitstekend.
Dank je wel

Dina 16-03-09 19:08

Lukt mij ook niet meer
 
Ik zit met een soortgelijk probleem.
Gisteren mijn Iphone met nieuwe comp (Imac) gesynchroniseerd en hij deed het gewoon, kon ook handmatig muziek beheren (verschillende of enkele nummers naar mijn iphone slepen) maar nu lukt dat dus opeens niet meer.
Wel handmatig muziek beheren aangevinkt, alle ander opties ook geprobeerd.

Iemand een oplossing?

Alvast Dank!

Rainman25a 22-01-12 21:28

Ben al dagen op zoek naar mijn iTunes/iPhone probleem; kon de muziek niet overzetten. Na het lezen van jouw bericht hier is het opgelost! Bedankt!!

Laurens12 23-01-12 18:36

Ik krijgen helemaal geen muziek op mijn IPhone, hij geeft een rood icoontje als ik het naar de tab muziek sleep. Iemand die me AUB kan helpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:21.