//

Gekleurde vlekken op foto's iphone 4

Gekleurde vlekken op foto's iphone 4 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 16g en mijn man heeft dezelfde, als we foto's maken komen er bij mij gekleurde vlekken op de foto en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-11, 12:05
pmlaura pmlaura is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard Gekleurde vlekken op foto's iphone 4

Ik heb een iphone 4 16g en mijn man heeft dezelfde, als we foto's maken komen er bij mij gekleurde vlekken op de foto en bij hem niet instellingen staan hetzelfde ! zijn er nog meer die dit hebben ??
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto00.jpg‎ (16,6 KB, 19x gelezen)
Bestandstype: jpg foto (1).JPG‎ (37,5 KB, 20x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-11, 12:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik mijn lessen Fysica van meer dan veertig jaar geleden nog goed herinner en dan meer bepaald de lessen Optica lijkt het er op dat het licht gesplitst wordt in de componenten van het lichtspectrum. Zoals bij een regenboog.

Met wat kan je het lichtspectrum opsplitsen? Natuurlijk met een diamant maar ook met een druppel water (cfr. regenboog)

Maar aangezien het hier blijkbaar alleen om de kleuren Geel, Cyaan en Magenta gaat zou het ook een probleem kunnen zijn met de lichtgevoelige chip (CMYK = Cyan, Magenta, Yellow and Black).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4 RDU iPhone algemeen 2 28-07-11 16:33
iPhone gekleurde backcover donovoso iPhone accessoires en onderdelen 4 01-04-11 16:57
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! STASKO Muziek, foto & video 7 03-03-08 23:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.