//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3GS heeft geen enkel probleem (meer) sinds het gebruik van een reguliere Tele2 SIM, (T-Mobile) i.p.v. mijn MINIsim van KPN. Geen enkele aanpassing gedaan... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-08-10, 12:07
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Mijn 3GS heeft geen enkel probleem (meer) sinds het gebruik van een reguliere Tele2 SIM, (T-Mobile) i.p.v. mijn MINIsim van KPN.

Geen enkele aanpassing gedaan...

Toestel is nooit ge-JB geweest, en af-fabriek simlockvrij.

Probeer eens een andere SIM.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-08-10, 12:20
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een HI-sim, had voor 4.0 nooit problemen. Ook mijn toestel is niet ge-JB, en af fabriek simlockvrij (toestel gekocht bij T-for-T tegen normale prijs, het was geloof ik een Vodaphone toestel.
Volgens mij is enige optie terug naar oude sw-level alleen zie ik op iTunes niet hoe dat kan.
  #83  
Oud 24-08-10, 13:26
bassieapple bassieapple is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard iboot versie

Op het apple iphone forum (link heb ik al eerder geplaatst) valt te lezen dat er een mogelijke een relatie is met de bootrom versie van de 3gs. Die van mij is iBoot-359.3.2 Je kunt googlen om te zien hoe je achter de bootrom versie komt via de DFU-mode van je iphone en dan hier ook posten en te checken of het inderdaad dezelfde is.
  #84  
Oud 25-08-10, 15:23
mvdvate mvdvate is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

PRobleem hier ook:

3gs black 16 gb, geen jailbraik of iets dergelijks gehad, updates netjes via itunes en na overgang op ios4 non stop reboot bij gesprekken tussen 3 en 10 minuten. Multitaskingbalk vol of leeg met apps maakt geen ruk uit. Oplossing om over te gaan op speaker is geen oplossing voor mij in openbare ruimtes.
Zou het uitmaken als je alle apps er af haalt? service van apple sucks big!!!

Ik moest en zou een iphone hebben....spijt van....denk dat t een 2ehands blackberry wordt dan maar.
  #85  
Oud 25-08-10, 18:29
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Zijn het 4e en vijfde cijfer van je serienummer samen hoger dan49 dan heb je een nieuwe bootrom


gewoon terug graden naar 3.13 werkt perfect hier geen last meer nergens van
App is ook veel sneller dan met 4.01 of 4.02

Ik heb de firmware voor de 3gs versie 3.13 hier op de pc staan en de recovertool om hem tijdens het laatste stukje uit recovermode te halen.
veder in windows system 32 ff iets aanpassen en voila weer een goede iphone.

Rob
  #86  
Oud 25-08-10, 18:33
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgmdehaas Bekijk bericht
Ik heb een HI-sim, had voor 4.0 nooit problemen. Ook mijn toestel is niet ge-JB, en af fabriek simlockvrij (toestel gekocht bij T-for-T tegen normale prijs, het was geloof ik een Vodaphone toestel.
Volgens mij is enige optie terug naar oude sw-level alleen zie ik op iTunes niet hoe dat kan.
File downloaden voor jou model (ff google en) en dan shift indrukken als je op herstel klikt
  #87  
Oud 25-08-10, 18:44
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

serieus. we hebben allemaal een duur toestel, je mag toch wel verwachten dat hier support op zit. dit kan niet normaal zijn. wat is de procedure om dit bij apple te melden?
  #88  
Oud 25-08-10, 21:12
jobertus jobertus is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik ben dr klaar mee...
Die van mij gaat retour naar de phone house waar ik hem destijds gekocht heb.
Tegenwoordig reboot de iPhone zelfs 's nachts, waardoor ik wakker word door dat irritante bleepje.

Heb mijn problemen uitgelegd en dit was hun antwoord:

"Wij hebben navraag gedaan bij het reparatiebedrijf dat in Nederland verantwoordelijk is voor de reparaties van de iPhone.
Volgens hen zijn dit geen bekende klachten en ligt het zeer zeker niet aan de nieuwe software.
Er wordt geadviseerd om uw toestel via een vestiging van The Phone House op te sturen ter reparatie naar hen."
  #89  
Oud 25-08-10, 22:07
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobertus Bekijk bericht
Ik ben dr klaar mee...
Die van mij gaat retour naar de phone house waar ik hem destijds gekocht heb.
Tegenwoordig reboot de iPhone zelfs 's nachts, waardoor ik wakker word door dat irritante bleepje.

Heb mijn problemen uitgelegd en dit was hun antwoord:

"Wij hebben navraag gedaan bij het reparatiebedrijf dat in Nederland verantwoordelijk is voor de reparaties van de iPhone.
Volgens hen zijn dit geen bekende klachten en ligt het zeer zeker niet aan de nieuwe software.
Er wordt geadviseerd om uw toestel via een vestiging van The Phone House op te sturen ter reparatie naar hen."

Triest is dit, niet bekende klacht? Berichten genoeg. Ook mijn telefoon had geen problemen wel sinds IOS4 en verder... Apple kom op!
  #90  
Oud 25-08-10, 22:10
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artronic Bekijk bericht
File downloaden voor jou model (ff google en) en dan shift indrukken als je op herstel klikt
Dit is toch niet de manier, terug naar het oude. Een echte oplossing voor deze problemen, duurt al veel te lang!
  #91  
Oud 26-08-10, 07:09
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Hoi Heidi
Nee het is niet de oplossing maar wel de enigste werkende tot nu toe.
Apple blijft beweren dat het niet aan de software ligt.
wat dat betreft zijn ze net zo eigenwijs als Bil Gates (Windows).
  #92  
Oud 30-08-10, 15:02
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

@artonic: denk dat je Microsoft bedoelt ipv windows.

ontopic. ik dacht, laat ik apple bellen. zo te zien kan dat niet aangezien op hun site staat dat je naar je service provider moet gaan. echt heb ik een simlockvrije telefoon uit engeland.

echt jammer dat apple hier zo slecht mee om gaat.
  #93  
Oud 30-08-10, 17:11
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gvrman Bekijk bericht
@artonic: denk dat je Microsoft bedoelt ipv windows.

ontopic. ik dacht, laat ik apple bellen. zo te zien kan dat niet aangezien op hun site staat dat je naar je service provider moet gaan. echt heb ik een simlockvrije telefoon uit engeland.

echt jammer dat apple hier zo slecht mee om gaat.
Microschoft ken ook in ieder geval NIET alle 3gs sen hebben er last van
was gister bij een kennis en zijn tel een witte 32GB met 4.01 heeft totaal geen last
(volgens hem dan........ miss belt hij nooit lang...........)
  #94  
Oud 30-08-10, 20:44
ucsdcom ucsdcom is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Helaas heb ik er ook last van op de 3Gs met Ios 4. Alle apps uit liet mij probleemloos meer dan 10 minuten bellen.
  #95  
Oud 30-08-10, 23:15
Heidi73 Heidi73 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 26
Standaard

Ook vandaag weer om te huilen, na 3 minuut reboot. Tot twee keer toe. Buitenshuis ook reboot maar langere gesprekken mogelijk.
  #96  
Oud 31-08-10, 06:29
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Met het dagelijks opschonen van openstaande apps bijna geen last meer, en ik bel -zakelijk- veel. Maar 1 reboot de afgelopen periode en toen stonden er 10 apps open. Ik moet toegeven dat ik de iphone minder gebruik voor apps nu ik een ipad ernaast heb. Alleen Trein en handige dingetjes als de rekenmachine. En ipod functie natuurlijk.
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
  #97  
Oud 31-08-10, 06:40
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Mocht er nog iemand van zn iphone afwillen,ik heb nog een nokia n97 32GB uitvoering in te ruilen
(geen jailbreak nodig) zit certificaat bij .
  #98  
Oud 31-08-10, 09:00
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik heb gebeld met MacRepair uit Amsterdam. Installatie van oude software kan alleen als de bootrom (?? nooit van gehoord) van een bepaald type is. Dat moet ter plekke gecontroleerd worden. Wordt dus een dagje Amsterdam .... Het is inderdaad belachelijk dat Aplle ($240M mrd beurswaarde) op zo'n ernstig probleem niet reageert. Hopelijk krijgt het geen Microsoft trekjes ...
  #99  
Oud 31-08-10, 14:44
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgmdehaas Bekijk bericht
Ik heb gebeld met MacRepair uit Amsterdam. Installatie van oude software kan alleen als de bootrom (?? nooit van gehoord) van een bepaald type is. Dat moet ter plekke gecontroleerd worden. Wordt dus een dagje Amsterdam .... Het is inderdaad belachelijk dat Aplle ($240M mrd beurswaarde) op zo'n ernstig probleem niet reageert. Hopelijk krijgt het geen Microsoft trekjes ...
Ik heb ook een nieuwe bootrom (te zien aan je 4e en 5e cijfer van je serienummer hoger dan 49 is nieuw) en heb hem gewoon kunnen downgraden
  #100  
Oud 01-09-10, 07:50
quelake quelake is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Hier nog een gebruiker met het probleem. Ik voer nooit lange gesprekken, dus had er nog nooit ervaring mee gehad. Maar nu dus ook 'lid van de club'. Valt me op dat op de Apple Forums veel mensen meldden dat ze een vervangend toestel aangeboden krijgen, en dat Apple minder de kop in het zand steekt? Ik ga vandaag eens even bellen met T-mobile. Ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen; al is het maar om ze niet meer te kunnen laten zeggen dat jij de enige bent met dit probleem.

Update: net T-mobile gebeld, netjes te woord gestaan, maar ze kunnen niets betekenen. Ze erkennen wel het probleem en dat er dus meerdere mensen zijn die dit ervaren, maar ze beroepen zich op het feit dat de problemen zijn ontstaan na de update naar iOS4.x. Wachten op de volgende software-update is dus wat ons wordt aangeraden. Ik hoop om 19:00 vandaag het goede nieuws te krijgen dat we iOS4.1 uitgerold krijgen, die alle problemen oplost.

Laatst gewijzigd door quelake; 01-09-10 om 08:14. Reden: T-mobile gebeld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.