iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Wordfeud afsluiten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/105958-wordfeud-afsluiten.html)

Robpie83 30-11-11 07:47

Wordfeud afsluiten
 
Hoi hoi.

Ik heb iPhone 4s en evenals bij anderen gaat de batterij best snel leeg. Lijkt me echter wel normaal als je je smartphone zwaar belast. Het is niet extreem ofzo.

Omdat ik wist dat dat te maken kon hebben met Wordfeud ( en ik was er toch ff klaar mee) heb ik via dubbelklik op de homebutton Wordfeud afgesloten.

Lijkt mij beter voor het batterijgebruik en gisteren merkte ik idd dat er een hoop scheelt.

Vanochtend zag ik echt wel dat ik weer een game invitation van iemand had, zonder dat Wordfeud is opgestart. Dat weet ik 100% zeker. Vraag: draait Wordfeud toch nog stiekem mee op de achtergrond? Moet ik het echt wissen om dat niet te hebben?

Ik dacht namelijk dat de homebutton iets definitief afsluit totdat je het zelf weer opstart en dat dat niet op de achtergrond mee draait.

Gr. Rob

ballegooier 30-11-11 08:09

Bij wordfeud gaan invitaties via push meldingen dacht ik... Dus dan moet je onder 'Push/Berichtgeving' Wordfeud uitschakelen.

Robpie83 30-11-11 09:58

Hmzzz...
Stond inderdaad nog aan in het berichtencentrum. Had het eerder uitgezet, WF eraf gegooid opnieuw geïnstalleerd, dan zal dat push wel weer aan zijn gaan staan. Nu uitgezet dus afwachten.

Thnxx! Hoop dat dat het is. Vind het toch jammer WF eraf te gooien als ik het niet gebruik. Heb er tenslotte toch voor betaald en wil het op elk moment kunnen gaan doen als ik zin heb (zonder opnieuw te gaan installeren).

Wereldproblemen :p

Robpie83 30-11-11 23:36

Werkt! Bedankt! :)

iRat 04-01-12 00:25

Is het niet zo dat je via 'Berichtgeving' enkel de meldingen kunt in- en uitschakelen die voortkomen uit push, maar niet push zelf? Of zie ik dat verkeerd? Bij heel wat andere apps kan je push via 'Instellingen' uitschakelen. En die apps staan dan ook nog eens bij 'Berichtgeving'.

kuotje 04-01-12 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iRat (Bericht 755136)
Is het niet zo dat je via 'Berichtgeving' enkel de meldingen kunt in- en uitschakelen die voortkomen uit push, maar niet push zelf? Of zie ik dat verkeerd? Bij heel wat andere apps kan je push via 'Instellingen' uitschakelen. En die apps staan dan ook nog eens bij 'Berichtgeving'.

Het gaat toch ook om die push meldingen? waarom zou je push zelf willen uitzetten? dan zou je voor geen ander app meer iets binnen krijgen.

ballegooier 05-01-12 07:47

Ik wil push voor een hoop Apps uit hebben, wil ik de dag zonder concentratie problemen door komen. En als ik op vakantie ben, wil ik push ook 100% uit. Met een paar MB om te roamen wil ik die niet verspillen aan push.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.