iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Pocket Planes (iCulture Crew) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/120418-pocket-planes-iculture-crew.html)

Kevindewapper 20-06-12 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten707 (Bericht 803908)
Toch blijft het upgraden van vliegvelden meer handiger dan vliegtuigen, want 4 bux betalen voor een klein beetje bereik erbij is niet echt wat, en een centraal vliegveld upgraden is zeer handig!

ik moet er ook wel bij zeggen dat ik alleen de snelheid & gewicht upgrade. Ik heb bux genoeg, een nieuw vliegtuigslot kost me 70.000 coins dus nieuwe vliegtuigen zit er voorlopig even niet in.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juni 2012 om 16:51 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 803885)
Ik wil wel Kangaroo - M body. Kangaroo - P part ervoor terug? BruceSV is me gamecenter nickname

Heb je toevallig geen Kangaroo M engine of control
Of een Mohawk M part... of Mohawk C part.

Ik voeg je iig toe. ik heb dat andere Kangaroo Part toch niet nodig

Kirann 20-06-12 19:18

Ik heb mijn tweede mystery part vervoerd en heb nu de P-40 Warhawk Controls dubbel. Iemand die deze wil hebben? Het vliegtuig schijnt qua prestaties niet veel voor te stellen, maar wel een collector's item te zijn. Voeg me toe op Gamecenter en laat het me even weten. Mijn GC-naam is dezelfde als op dit forum.

P.S. Ben benieuwd of het nieuwe event straks in Europa plaats gaat vinden. :)

MacSkills 20-06-12 19:20

Weet iemand hoe dat globale event werkt? je kan prijzen winnen maar zijn die prijzen voor de crew die wint, dus voor al die mensen erin, of voor individuele ranking?

Kirann 20-06-12 19:49

De prijzen zijn voor de winnende crew, dus voor iedereen die daarin heeft deelgenomen en (ik weet niet of dat nog zo is) tenminste 5 jobs voor dat event heeft gedaan.

Bij het vorige event kreeg de nummer 1 van een winnende crew nog iets extra's, maar dat zie ik nu niet vermeld staan. We hebben in ieder geval de top 100 gehaald deze keer. :)

MacSkills 20-06-12 20:01

Ja ik zit in de nummer 1 crew van dit moment en de vorige, helaas nog geen event in europa, misschien de volgende, vorige event kreeg de nummer 1 100 bux.....dus vroeg me af of dat voor de nummer 1 speler of nummer 1 crew was....dat zou mooi meegenomen zijn als je dat even wint door 5x te vliegen ;)

Kirann 20-06-12 20:20

Ik begreep dat iedereen die actief deel had genomen aan de TouchArcade-crew 100 bucks gekregen had. :)

MacSkills 20-06-12 20:23

Jammer dat ik daar niet aan mee kon doen dan :( hopelijk de volgende :P

Melle123 20-06-12 22:38

Sorry, toch snap ik het Event niet helemaal. Global Event is nu Film Shoot in Casablanca. Ik heb al veel vluchten naar en van Casablanca gehad. Maar ik zie verder niks speciaals aan deze vluchten?
Wat moet ik precies doen? Hoe kan ik een "Job" doen?
Bedankt!

Kirann 20-06-12 22:57

@Melle123: Heb je je in het menu via Flight Crew aangemeld onder de naam iCulture? Dan klik je in het menu op Events en op de Film Shoot (hoewel dat laatste misschien niet eens nodig is). Als het goed is, zie je dat de vluchten naar Casablanca nu blauw gekleurd zijn. Iedere vlucht daar naartoe telt vanaf nu mee aan het totaal. Via Menu, Flight Crew zie je dan het aantal jobs van iCulture, de plaats op de ranglijst en de jobs die jij hebt gedaan.

Melle123 20-06-12 23:03

@Kirann, bedankt voor je antwoord!
Heeel raar, maar de vluchten erheen zijn niet blauw. Zit al wel bij de iCulture crew.
Maar als ik op Flight Crew druk zie ik wel Film Shoot als event. Maar als ik op Events druk zie ik de Film Shoot er niet tussen staan. Vreemd...

Ook zie ik bij Airport Casablanca, als ik op het knopje druk met de vliegveld toren er op, bij Events: niks staan.

Kirann 20-06-12 23:14

Dat is raar, inderdaad. En wat zie je bij Flight Crew? Zie je daar wel 'Jobs by Flight Crew' en 'Jobs by you'?
Misschien even de app afsluiten en ook uit de multi-taskbalk halen (2 x de homeknop indrukken en de app dan verwijderen uit de balk) en dan opnieuw opstarten. Of heeft iemand anders een beter idee?

Melle123 20-06-12 23:21

Alles al gedaan.
Maar ineens.. stond het er wel bij. Alleen de vluchten zijn nog niet blauw.. maar de tekst van de job wel. Ben benieuwd!
Bedankt!

Kirann 20-06-12 23:32

De tekst in de lijst met vluchten bedoel je? Die bedoelde ik ook. :) Fijn dat het werkt.
We zijn negende in de wereldranglijst op dit moment. Go, iCulture!

Maarten707 21-06-12 06:55

YES! Een challenge in Casablanca, kan ik vanaf Cordoba zo heen vliegen!
En ik denk dat ik naar Touch Arcade ga, die staan met afstand 1e!

boeing767 21-06-12 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 803904)
Ik niet, dan blijf ik bezig. Net als jij heb ik niet altijd alle tijd dus probeer ook me vluchten langzaam aan steeds langer te maken.

Het event duurt nog maar een paat uur. Ik zou lekker geld opsparen en dan het volgende event meepakken.

Wat is het voordeel van een event? Tot nu toe vallen ze steeds buiten mijn regio, maar ik weet ook niet echt wat het inhoud..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2012 om 10:45 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kirann (Bericht 803992)
@Melle123: Heb je je in het menu via Flight Crew aangemeld onder de naam iCulture? .

moet je bij de naam "iCulture" opgeven of "iCulture crew" ? Dat is mij niet duidelijk geworden..

BruceSV 21-06-12 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeing767 (Bericht 804097)
Wat is het voordeel van een event? Tot nu toe vallen ze steeds buiten mijn regio, maar ik weet ook niet echt wat het inhoud..



Je jobs die naast geld of bux opleveren leveren nu ook punten op in de ranglijst hoe hoger we eindigen in de ranglijst des te meer bux + een part ervoor terugkrijgen. Kost je dus niks en levert alleen maar extra op.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeing767 (Bericht 804097)
moet je bij de naam "iCulture" opgeven of "iCulture crew" ? Dat is mij niet duidelijk geworden..

alleen "ICULTURE"

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2012 om 11:22 ----------

Heeft iemand AIRVAN-P engine / Airvan-M Engine / Kangaroo-P Body / Mohawk-P Body of Controls?

Nog bedankt Kevin voor 't sturen van dat deel. Iemand die me p-40 Warhawk controls wil hebben?

Melle123 21-06-12 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 804110)
[COLOR=SlateGrey]

Nog bedankt Kevin voor 't sturen van dat deel. Iemand die me p-40 Warhawk controls wil hebben?

Ik zou de Warkhawk controls graag willen hebben!
Mijn gamecenter naam is :Melle K

Bedankt!

boeing767 21-06-12 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten707 (Bericht 803908)
Toch blijft het upgraden van vliegvelden meer handiger dan vliegtuigen, want 4 bux betalen voor een klein beetje bereik erbij is niet echt wat, en een centraal vliegveld upgraden is zeer handig!

Gedeeltelijk mee eens, het kost wel een hoop (bux) dat upgraden, maar ik heb bijvoorbeeld 1 Navigator een behoorlijk stuk lichter gemaakt ten opzichte van één andere Navigator en het verschil in omzet per uur is toch redelijk te noemen! Ik denk dat op de lange termijn je dus wel degelijk en kostenreductie/omzet stijging creeert.

Robz0r 21-06-12 12:17

Voeg mij toe op gamecenter (Robz00r) ik kan alle parts geven zeg maar wat je nodig hebt :) En alle mensen hier moeten aan Iculture meedoen en niet overlopen omdat een andere crew nu eerste staat

BluePress 21-06-12 12:25

ik speel dit spel nu ook en zit ook bij de iculture crew, en moet zeggen dat dit spel me wel grijpt. ik heb alle tips gelezen hier tot nu toe en kan er helaas geen toevoegen, maar wel leuk te zien. ik wist bijvoorbeeld niet dat je ook vliegvelden kon sluiten en anderen openen. daar ga ik vast nog wel gebruik van maken zodra ik in class 2 aanbeland als ik alleen grotere vliegtuigen heb.
verder vind ik ook dat mensen gewoon bij de iculture crew moeten blijven en wij zelf groot moeten worden!
kwa vliegtuig onderdelen heb ik niet zo veel bijzonders, maar heb er wel aardig wat van. zit nu op level 9, hoop snel door te groeien. wat ik wel zie is dat lange afstands vluchten (natuurlijk) het meest opleveren.

edit: GameCenter naam voor mij is ook hetzelfde als mijn profielnaam hier


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.