//

Pocket Planes (iCulture Crew)

Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cheetah Speel het spel ook. Alleen jammer dat er nog geen event is die in de buurt zijn van mijn luchthavens. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 25-06-12, 19:11
Raxi Raxi is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheetah Bekijk bericht
Speel het spel ook.
Alleen jammer dat er nog geen event is die in de buurt zijn van mijn luchthavens.
Alleen heb idee dat ik nie zo heel snel geld verdien. Als ik een vlucht maak, wacht ik op voorbij vliegende muntjes en bux. Of isvhet beter om meerdere vluchten tegelijk te doen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Het is beter om meerdere vluchten tegelijk te doen. Je kunt dan alsnog 1 vliegtuig volgen om de bux/munten aan te klikken.
Ook moet je elk vliegtuig vol stoppen met mensen naar dezelfde plaats. Hierdoor levert de vlucht 25% meer op.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 25-06-12, 19:23
Cheetah Cheetah is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 8
Standaard

Dankje voor de tip. Neem ook aan als je meerdere vluchten hebt, dat je sneller xp krijgt en zo sneller een beter level krijgt.
  #143  
Oud 25-06-12, 19:28
Raxi Raxi is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheetah Bekijk bericht
Dankje voor de tip. Neem ook aan als je meerdere vluchten hebt, dat je sneller xp krijgt en zo sneller een beter level krijgt.
Ja, per vlucht krijg je exp voor de mensen die je op de juiste plek aflevert. Hoeveel, dat hangt af van hoever die mensen moeten komen. Met meerdere vluchten de mensen op de juiste plekken brengen levert ook meer exp op.

Ik geloof dat de hoeveelheid exp hetzelfde is als de hoeveelheid geld wat je krijgt als je ze goed aflevert. Maar weet het niet zeker.
  #144  
Oud 25-06-12, 21:44
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Ik baal als een stekker, ik moest even een systeemherstel doen, nu moet ik weer helemaal overnieuw beginnen want pocket planes gaat niet verder waar je gebleven bent zoals bij tiny tower wel het geval is.... :-(
  #145  
Oud 25-06-12, 22:44
MacSkills's schermafbeelding
MacSkills MacSkills is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raxi Bekijk bericht
Ja, per vlucht krijg je exp voor de mensen die je op de juiste plek aflevert. Hoeveel, dat hangt af van hoever die mensen moeten komen. Met meerdere vluchten de mensen op de juiste plekken brengen levert ook meer exp op.

Ik geloof dat de hoeveelheid exp hetzelfde is als de hoeveelheid geld wat je krijgt als je ze goed aflevert. Maar weet het niet zeker.

Correct, je krijgt net zoveel exp voor een vlucht als dat je geld krijgt.
Dus niet de winst die je maakt, bijvoorbeeld:
3 passagiers die 500 betalen = 1500
Vlucht kosten = 400
Winst = 1100
Exp = 1500

Bij aankomst krijg je 1500 (je hebt toen de vlucht begon die 400 betaald namelijk dus je winst is 1100), die 1500 is dus ook de exp die je erbij krijgt, dus je exp gaat sneller dan de credits die je verdiend.
__________________
Carl Sagan - Pale Blue Dot: A Vision of the Human Future in Space
  #146  
Oud 26-06-12, 11:18
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Ben dus inmiddels opnieuw begonnen, ik ben nu in Japan begonnen (ipv Europa). Wel 1 voordeel, het stikt van het rood om mij heen ;-)
  #147  
Oud 26-06-12, 11:20
Jorian29 Jorian29 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik speel het ook, erg leuk spelletje. Zit nu net op level 9, heb 5 vliegtuigen en 6 vliegvelden. Vind het in het begin nog wel sloom gaan, maar zie net pas de tip over de layovers. Werkt 10x beter. Zit ook bij de iCulture crew, wanneer worden die bux uitgekeerd dan?
  #148  
Oud 26-06-12, 11:33
Raxi Raxi is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorian29 Bekijk bericht
Ik speel het ook, erg leuk spelletje. Zit nu net op level 9, heb 5 vliegtuigen en 6 vliegvelden. Vind het in het begin nog wel sloom gaan, maar zie net pas de tip over de layovers. Werkt 10x beter. Zit ook bij de iCulture crew, wanneer worden die bux uitgekeerd dan?
Als het event is afgelopen (1D, 10H nog) en als je actief meegedaan hebt aan het event (nu mensen en spullen naar Santiago (Zuid-Amerika) brengen) Ik geloof dat je minimaal 5 dingen heengebracht moet hebben voordat het telt.
  #149  
Oud 26-06-12, 11:45
Jorian29 Jorian29 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Ah. Ik zit alleen nog maar in Europa, dus die vlagg gaat nog niet op voor mij. Hopen op een evenement in Europa dan de volgende keer
  #150  
Oud 26-06-12, 11:52
Maarten707 Maarten707 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 30
Standaard

Jammer, heb een Equinox en een Birchcraft, maar kunnen beide niet over zee!
  #151  
Oud 26-06-12, 14:17
Raxi Raxi is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten707 Bekijk bericht
Jammer, heb een Equinox en een Birchcraft, maar kunnen beide niet over zee!
Op level 14 kun je een pearjet kopen. In losse onderdelen kost dit 56 bux, als geheel toestel 79. Dan moet je hem nog 3 keer upgraden (14 bux per upgrade) om vanuit London naar New York te vliegen. Dus voor 98 bux heb je een vliegtuig om een trans-atlantische vlucht te maken. Succes met sparen!
  #152  
Oud 26-06-12, 14:20
Bastiaan Bastiaan is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Oh vet, op level 14 al van New York naar Londen? Dat is nog maar één leveltje. Dan stop ik maar met uitbouwen naar het oosten.
  #153  
Oud 26-06-12, 15:58
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raxi Bekijk bericht
Op level 14 kun je een pearjet kopen. In losse onderdelen kost dit 56 bux, als geheel toestel 79. Dan moet je hem nog 3 keer upgraden (14 bux per upgrade) om vanuit London naar New York te vliegen. Dus voor 98 bux heb je een vliegtuig om een trans-atlantische vlucht te maken. Succes met sparen!
Damn it, geef net 30 bux uit voor nieuwe equinox parts. Hoop ook op een event dichterbij wil weer actief eventje knallen.

btw. Weet iemand hoe de backup via icloud werkt, ik moet m'n telefoon ter reparatie afgeven en wil 'm graag helemaal restoren voordat ik m'n telefoon afgeef. Hoe zorg ik dat ik niet opnieuw hoef te beginnen met Pocket Planes?

Laatst gewijzigd door BruceSV; 27-06-12 om 00:37. Reden: vermijden dubbele post
  #154  
Oud 27-06-12, 00:58
MacSkills's schermafbeelding
MacSkills MacSkills is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
Damn it, geef net 30 bux uit voor nieuwe equinox parts. Hoop ook op een event dichterbij wil weer actief eventje knallen.

btw. Weet iemand hoe de backup via icloud werkt, ik moet m'n telefoon ter reparatie afgeven en wil 'm graag helemaal restoren voordat ik m'n telefoon afgeef. Hoe zorg ik dat ik niet opnieuw hoef te beginnen met Pocket Planes?

Reserve Kopie op icloud zetten misschien
  #155  
Oud 27-06-12, 07:40
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
Damn it, geef net 30 bux uit voor nieuwe equinox parts. Hoop ook op een event dichterbij wil weer actief eventje knallen.

btw. Weet iemand hoe de backup via icloud werkt, ik moet m'n telefoon ter reparatie afgeven en wil 'm graag helemaal restoren voordat ik m'n telefoon afgeef. Hoe zorg ik dat ik niet opnieuw hoef te beginnen met Pocket Planes?
Ik denk dat je pech hebt, ik had gesynched met icloud voordat ik een herstel deed. Na het opnieuw installeren van de iPhone (als nieuwe aanmelden) synchroniseerde ik met icloud, en moest gewoon weer opnieuw beginnen, dit itt tiny tower die wordt opgeslagen op een server van Nimblebit.

MvG
  #156  
Oud 27-06-12, 11:20
Raxi Raxi is offline
• iOS 6.1.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 16MRB06 Bekijk bericht
Ik denk dat je pech hebt, ik had gesynched met icloud voordat ik een herstel deed. Na het opnieuw installeren van de iPhone (als nieuwe aanmelden) synchroniseerde ik met icloud, en moest gewoon weer opnieuw beginnen, dit itt tiny tower die wordt opgeslagen op een server van Nimblebit.

MvG
Dat is apart, want toen ik het vandaag op mijn iPad installeerde, om te zien hoe het eruit zag, was ik gewoon nog hetzelfde level als op mijn iPhone.
In de Settings optie van Pocket Planes kun je iCloud synchronisatie aan of uit zetten.
  #157  
Oud 27-06-12, 12:20
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raxi Bekijk bericht
Dat is apart, want toen ik het vandaag op mijn iPad installeerde, om te zien hoe het eruit zag, was ik gewoon nog hetzelfde level als op mijn iPhone.
In de Settings optie van Pocket Planes kun je iCloud synchronisatie aan of uit zetten.
Dat klopt hij synced alleen via icloud wat je dus op je iPhone hebt staan. De icloud sync. functie houd in dat je het spel waar je mee bezig bent op al je ios apparaten kunt verder spelen. Ik heb al meerdere keren gelezen dat er bij meerdere mensen met een iphone/ipad in 1 huis allemaal ineens hetzelfde spel hadden ipv hun eigen spel door de icloud sync. functie in de nieuwe update.
Volgens Nimblebit kon dit ook helaas niet worden hersteld.

Misschien werkt het dus wel als je meerdere ios apparaten hebt, zodat je na reparatie van 1 van de apparaten wel kunt syncen...??
  #158  
Oud 27-06-12, 15:52
MacSkills's schermafbeelding
MacSkills MacSkills is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 16MRB06 Bekijk bericht
Dat klopt hij synced alleen via icloud wat je dus op je iPhone hebt staan. De icloud sync. functie houd in dat je het spel waar je mee bezig bent op al je ios apparaten kunt verder spelen. Ik heb al meerdere keren gelezen dat er bij meerdere mensen met een iphone/ipad in 1 huis allemaal ineens hetzelfde spel hadden ipv hun eigen spel door de icloud sync. functie in de nieuwe update.
Volgens Nimblebit kon dit ook helaas niet worden hersteld.

Misschien werkt het dus wel als je meerdere ios apparaten hebt, zodat je na reparatie van 1 van de apparaten wel kunt syncen...??

Dat lijkt me onzin mits ze met 1 account werken binnen dat huis, als je gewoon je eigen account hebt dan maakt het niet uit of er meerdere mensen het spel spelen in 1 huis, heeft namelijk niks met je ip adres ofzo te maken.
  #159  
Oud 27-06-12, 16:48
Brydy Brydy is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik speel het spel nu ong een weekje & ben al zwaar verslaafd.
Sta momenteel 4e in de Iculture Crew als het om dit event gaat (:
Jammer dat niet veel leden naar santiago kunnen..

ik ben level 12 en heb:

1 Mohawak
3 Birchrafts
3 equinox

en heb de volgende steden.

London
Madrid
Paris
Barcelona
Moscow
Los Angeles
New York
Istanbul
Mexico City
Bolgota
Santiago

add me gamecenter (: Brydy030
  #160  
Oud 27-06-12, 19:01
16MRB06 16MRB06 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacSkills Bekijk bericht
Dat lijkt me onzin mits ze met 1 account werken binnen dat huis, als je gewoon je eigen account hebt dan maakt het niet uit of er meerdere mensen het spel spelen in 1 huis, heeft namelijk niks met je ip adres ofzo te maken.
Klopt wat je zegt, geld voor 1 account. Was ik vergeten te melden! Maar feit blijft wel dat je je verloren spel kwijt bent na een fabrieksherstel, ik heb het zelf ondervonden namelijk. Pocket planes over de 200 bucks en L13 weg en Tiny Tower ben ik niks kwijt omdat mijn spel op de server van Nimblebit stond opgeslagen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.