//

Pocket Planes (iCulture Crew)

Pocket Planes (iCulture Crew) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) De leuke game-updates van Bart Breij ook gevolgd? Gezien dat Pocket Planes (de opvolger van Tiny Tower) Game van de Week is geworden? Meegekregen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-12, 10:52
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Thumbs up Pocket Planes (iCulture Crew)

De leuke game-updates van Bart Breij ook gevolgd? Gezien dat Pocket Planes (de opvolger van Tiny Tower) Game van de Week is geworden? Meegekregen dat het spel gratis is? Opgevangen dat je deel kunt uitmaken van de iCulture Flight Crew en gezamenlijk prijzen kunt winnen in 'global events'?

Als je Tiny Tower een warm hart hebt toegedragen, moet je echt Pocket Planes proberen. Deze game voelt en speelt hetzelfde als zijn voorganger, maar heeft meer diepgang. De uitleg had beter gekund, maar er is genoeg hulp te vinden. Wie vliegt er mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-12, 11:38
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard

ik vlieg mee..!!

iemand enig idee hoe je een beetje geld verdient om vliegvelden te kopen? met 6 vliegtuigen gaat het echt dramatisch traag om het geld bij elkaar te krijgen
  #3  
Oud 16-06-12, 13:53
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Standaard

Leuk! Bij mij gaat 't ook nog niet zo snel, dus tips zijn welkom.
Wel heb ik het advies opgevolgd om bij twee verschillende bestemmingen niet in één keer door te vliegen, maar een tussenlanding te maken op het eerste vliegveld. Met een beetje geluk kun je daar een nieuwe passagier of vracht oppikken die ook naar de tweede bestemming moet en dat levert 25% extra geld op.
  #4  
Oud 16-06-12, 14:04
WishmasterNL WishmasterNL is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Veenendaal
Berichten: 43
Standaard

dat is een handige tip. nog niet eens over nagedacht. ga het eens uitproberen
  #5  
Oud 16-06-12, 17:36
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Standaard

Nog twee tips:

- Als je weleens je vliegtuigen volgt en in de lucht de muntjes en bucks aantikt, schijn je meer geld te kunnen verdienen wanneer je je snelst vliegende voertuig volgt. Ik weet nog niet of dat klopt.

- Er lijkt een beetje strategie in de zogenaamde Layovers te zitten. Je mag per vliegveld een aantal Layovers hebben: vracht of passagiers die eigenlijk een andere bestemming hebben, maar toch van boord gaan. Je kunt ze daar een tijdje laten tot je meerdere items of mensen hebt met dezelfde bestemming. Ik kan me voorstellen dat dat bij vliegtuigen met drie of vier plaatsen begint te lonen: tel de 25% bonus maar eens op als ze allemaal dezelfde richting op moeten. Er komen meer Layover-plekken beschikbaar als een vliegveld een upgrade krijgt.
  #6  
Oud 16-06-12, 17:58
Bastiaan Bastiaan is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Zit ook al een paar dagen in de iCulture crew. Laten we met z'n allen de leaderboards beklimmen.

Ik had er nog niet bij stilgestaan dat je beter bij tussenstops kunt laden om nieuwe baggage en passagiers op te pikken. Maar eens gaan doen.
  #7  
Oud 16-06-12, 17:59
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

hier nog eens de tip om goedkoper vliegtuigen te bekomen. scheelt al snel 5 bux:

Je kunt in de ‘market’ parts/onderdelen kopen. Wanneer je alle parts (engine, controls & body) van een bepaald type vliegtuig gekocht hebt kun je het vliegtuig bouwen. Is een stuk goedkoper!
  #8  
Oud 16-06-12, 19:44
rvh66 rvh66 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 10
Standaard

hoe kom je in de iculture flight crew?

tnx is gelukt

Laatst gewijzigd door rvh66; 16-06-12 om 21:27.
  #9  
Oud 16-06-12, 20:04
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvh66 Bekijk bericht
hoe kom je in de iculture flight crew?
Door naar het menu te gaan (rechtsonder) en te kiezen voor Flight Crew. Daar tik je bovenin naast het #-teken de naam ICULTURE.

@Jerry: Dank. Net gedaan, scheelt inderdaad.
  #10  
Oud 17-06-12, 11:27
Maarten707 Maarten707 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 30
Standaard

Ik ben compleet verslaafd aan dit spel! Jammer dat er niet zo veel events in Europa zijn, maar die komen nog wel! En ik ben lid van #GAFAIR, altijd in de top 10 van de wereld!
En waar zijn jullie allemaal mee bezig? Ik nu met het updaten van mijn vliegvelden! Oh, je kunt trouwens ook ruilen met onderdelen, wie heeft er voor mij een Kangaroo P-Engine en een Anan-C Engine en een Mohawk-P Controls, een daarvan ruilen tegen een Navigator-M Controls!
  #11  
Oud 17-06-12, 12:31
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Leuke game, ik ben ook maar even overgestapt op #GAFAIR, die staat momenteel nummer 5 iCulture staat nummer 120, gaat wel snel!

Jammer dat de game nogal traag gaat in het begin maar ik ben wel verslaafd!
  #12  
Oud 17-06-12, 12:55
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

- je kunt ook altijd een vliegveld sluiten. Krijg je nog geld voor, die je kan gebruiken voor het openen van een nieuw vliegveld ergens anders.
- Ook je vliegtuig kun je verplaatsen via hangar, maar kost je wel bux om terug operationeel te krijgen.
- Je kunt ook beter kleinere vliegtuigjes weg doen, en één grote aanschaffen. Je opbrengst is pakken groter.

- ik zit nu in level7, maar gaat steeds langzamer om naar het volgende level te kunnen overgaan? Iemand die trucjes kent om het sneller te laten verlopen?
  #13  
Oud 17-06-12, 13:01
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Standaard

Leuk dat er ook hele vliegtuigen als prijs worden weggegeven. Ik dacht dat we tijdens een nachtje slaap onze plaats binnen de 1000 wel kwijt zouden zijn geraakt, maar we hadden toch een paar bucks. (Ik tien, omdat ik bovenaan de crew stond - strebertje). Niet allemaal weglopen bij iCulture.

@Maarten707: Ik ben mijn strategie aan 't overdenken. Vliegvelden sluiten en nieuwe openen bij Brisbane? Ik las dat je bij het sluiten de helft van het geld terug krijgt. Vliegtuigen upgraden of nieuwe parts kopen? Sparen?

Ik merk dat je in het begin gewoon lekker weg kunt tikken op dat scherm, maar dat er later toch wel wat overwegingen nodig zijn. Leuk.
  #14  
Oud 17-06-12, 13:16
Jerry Homes Jerry Homes is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

@Kirann: ik heb mijn vliegvelden gesloten rond calgary en verplaatst rond Brisbane
  #15  
Oud 17-06-12, 15:10
grinder86 grinder86 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik heb me ook aangesloten bij iculture flirt crew .
  #16  
Oud 17-06-12, 18:16
Maarten707 Maarten707 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 30
Standaard

Tja... Kan er ook wel even een sluiten, maar kan je hem daarna weer terug krijgen en de andere weer verkopen ofzo? Kan iemand dat me uitleggen?
  #17  
Oud 17-06-12, 19:12
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Standaard

@Maarten707: Ik denk dat je 'm dan opnieuw moet kopen. De andere kun je wel weer verkopen, maar je krijgt niet al je geld terug. De helft, meen ik.

Nog iets om rekening mee te houden als je eenmaal toe bent aan klasse 2-vliegtuigen: Die kunnen niet op klasse 1-vliegvelden landen, alleen op 2 en 3 (vliegvelden met een blauwe en rode stip). En een vliegveld kun je wel upgraden, maar niet naar een nieuwe klasse. Wat zit er toch veel in, in deze game.
  #18  
Oud 17-06-12, 19:26
Maarten707 Maarten707 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 30
Standaard

Nou, dan wacht ik denk ik tot er een event is in Europa!
  #19  
Oud 18-06-12, 09:37
Bastiaan Bastiaan is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Ja, ik wacht ook maar totdat er een global event in Europa plaatsvindt. Vliegveldje in Calgary en iets daarnaast geopend dit weekend, maar dit leidde ertoe dat ik alleen maar onbruikbare vluchten die kant op kreeg bij m'n Europese luchthavens.
  #20  
Oud 18-06-12, 10:15
Kirann Kirann is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 53
Standaard

Ik heb mijn meeste vliegtuigen nu rondom Brisbane en eentje in Europa. We doen het best goed, de top 10 moet volgens mij lukken. Maar wachten tot er een event in ons werelddeel is kan ook natuurlijk. De crew van TouchArcade kreeg bij het vorige event 100 bucks, zoveel zit er deze keer niet in.

Hebben jullie al een 'mystery part' vervoerd? Ik las er net over.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.