//

Is Siberian Strike zonder geluid op de iPhone 4S met iOS6 ?

Is Siberian Strike zonder geluid op de iPhone 4S met iOS6 ? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag kocht ik Siberian Strike voor mijn iPhone 4S (met iOS6) en tot mijn verbazing heb ik geen geluid. Alleen bij het introductie-filmpje is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-12, 00:00
Rijnton Rijnton is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 7
Standaard Is Siberian Strike zonder geluid op de iPhone 4S met iOS6 ?

Vandaag kocht ik Siberian Strike voor mijn iPhone 4S (met iOS6) en tot mijn verbazing heb ik geen geluid. Alleen bij het introductie-filmpje is er geluid maar zodra ik het spel start wordt het stil. (Ik hoor alleen heel kort iets bij het allereerste begin).
Heb al geprobeerd om het eraf te gooien en opnieuw te installeren met resets tussendoor, maar dat helpt niets.
Voel me toch een beetje bekocht, want het is toch een relatief duur spel. Volgens de beschrijving zou het compatible moeten zijn.
Hebben anderen dezelfde ervaring ?
Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid problemen IOS6 brandy iPhone algemeen 1 30-09-12 14:38
Probleem met geluid na lege accu in IOS6 kevinknol iPhone algemeen 0 30-09-12 14:05
app met en zonder geluid chipolientje iPad algemeen 4 18-03-12 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.