//

Kan asphalt 7 niet installeren

Kan asphalt 7 niet installeren discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag kwam ik erachter dat asphalt 7 gratis is en ik wilde deze wel heel graag installeren. Echter geeft de appstore aan niet genoeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-12, 22:58
Jef04 Jef04 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Emmen
Berichten: 4
Standaard Kan asphalt 7 niet installeren

Hallo,

Vandaag kwam ik erachter dat asphalt 7 gratis is en ik wilde deze wel heel graag installeren. Echter geeft de appstore aan niet genoeg geheugen/ruimte te hebben om deze te installeren terwijl ik toch echt ruim 2 GB vrij heb. Kan iemand helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-12, 00:35
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

je kan het dan beter installeren via itunes op je computer op je telefoon heb je 2x zoveel geheugen nodig dacht ik om het te installeren hij download eerst 1.4 gb op je telefoon daarna gaat hij nog eens installeren en later als het klaar is gooit hij de helft weer weg wat uiteindelijk op 1.4 gb komt
  #3  
Oud 26-11-12, 16:50
Jef04 Jef04 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Emmen
Berichten: 4
Standaard

Dat is wel slim inderdaad, echter heb ik apps synchroniseren uit staan en als ik dat aanzet gaan er dan geen apps verloren op de iPod?
  #4  
Oud 26-11-12, 16:54
urban urban is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 203
Standaard

als je het uit hebt staan dan moet je het gewoon synchroniseren en zonder die apps aan te vinken dan klik je rechts op je iphone en klik je op aankopen over zetten daarmee kopieert hij alles van je telefoon naar je itunes bib en als je dan een vinkje zet dat hij ook de apps moet mee pakken dan komt het goed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes kan ik niet installeren!!!!!!! bekius iTunes 0 14-11-11 18:58
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren elvis4ever iTunes 2 19-07-10 23:38
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren bjakkers iPhone Apps 4 09-11-08 20:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.