iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Clash of clans (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/132224-clash-clans.html)

CATSK 22-02-13 14:14

Voor iedereen zonder clan, Battle Cry (geel-zwart) heeft mensen nodig! 14/50 leden, 1000+ trofeeën, je bent verzekerd van donaties, mits je zelf ook je bijdrage levert natuurlijk. :-)

Gegroet!

Koenn1991 23-02-13 15:56

Ook mijn clan is nu gestart!
Naam: NL Allstars
Voor iedereen die van plan is samen te werken!

Begaaierd 26-02-13 12:16

Super spel!!

Speel het nu een aantal maanden. Zit in level 53 en het bouwen duurt nu wel erg lang en is bovendien erg duur.

Weet er iemand of ik mijn gouddepots en elixerdepots kan "verkopen". Ik ben nu in het bezit van 3 goed- en elixerdepots. Maar kan ook nog goed voorruit met twee van ieder.

Ik kan er ook voor kiezen om de beide depots in het hoekje van mijn "speelveld" te plaatsen echter kan ik helaas niet aangeven in welk depot ik mijn goud/ elixer wil hebben. Dus wanneer ik word aangevallen zal er altijd wel iets van goud/ elixer in het onbeschermde depot zitten.

CATSK 26-02-13 15:04

Nee, die kun je helaas niet verkopen, ik zou ook willen dat er een dergelijke optie was, maar het blijkt dus dat deze wel in het spel aanwezig is geweest, maar Supercell het eruit heeft gehaald omdat er teveel mensen per ongeluk hun gebouwen verkochten -_-'


Het goud en elixer wordt evenredig verdeeld over al je depots. (in hoeverre de maximum capaciteit van je depot(s) dit toelaat)

Ik heb zelf ook de domme fout gemaakt om 4 goud en 4 elixer depots te bouwen, nu moeten er dus 8 depots beschermd worden en dat maakt het voor de tegenstander een stuk makkelijker om veel van beide te stelen.

Heb een layout van internet geplukt voor th9 (welke heb jij?) en deze werkt opzich redelijk goed.

Zoek je toevallig nog een clan? Zo ja, we doneren level 5 boogschutters/reuzen en binnenkort ook barbaren, 1000+ trofeeën en spelen maar!
Naam: Pure Evil (zwart-wit)

dvannoije 09-03-13 12:10

Aansluiten 01 Dutch adults
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kenanus (Bericht 873813)
Dames en heren,
Wij zoeken volwassen (of zich als volwassen gedragende :)) spelers haha.
Ik heb gister een nieuwe clan aangemaakt en we zijn nu met 3 spelers totaal.
Doneren is verplicht ;)
Als je wilt bijdragen aan een nieuwe clan kom dat bij ons.
Top 5 wordt clanoudste.
We heten 01 Dutch Adults


Is het nog mogelijk om aan ga sluiten?

Kenanus 09-03-13 12:26

Jazeker, nog 7 of 8 plekken.
Top 5 donateurs worden nu clanoudste en het minimum is 75 donaties per week.
Ik zou zeggen kom erbij.

dvannoije 09-03-13 13:29

01 Dutch Adults
 
Kunt je mij aangeven hoe ik dit kan doen?
In de app staat namelijk dat deelname slechts voor genodigde is.

Kenanus 09-03-13 13:47

Volgens mij kun je je aanmelden en kan ik je accepteren. Denk dat jij er al bent onder de naam ikke. Toch ?

Kenanus 16-05-13 23:35

Er zijn nog steeds een paar plekken over.
Zoek onze clan op en doe een verzoek om erbij te komen.
Zet er ff bij dat je via iphoneclub komt.
De clan heet "01 dutch adults"
Alleen voor volwassenen zoals de naam al zegt

Rickert2000 20-05-13 03:38

Clash of clans
 
[QUOTE=Koenn1991;863725]Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af wie hier naast mij, nog meer clash of clans speelt?


Ik speel ook coc Mijn clan is power crew en m'n naam is rickert.

Weet iemand trouwens hoe ik foto's aan m'n reactie kan toevoegen?

Kenanus 23-06-13 19:39

En nog steeds zoeken wij volwassen mensen voor onze clan.
Clan naam is 01 Dutch Adults
Join ons

dutchduc 24-08-13 16:58

Op zoek naar een gezellige clan met alleen volwassenen. Ruim 40 leden en een zeer actieve groep. Vol met tips, en goed doneren. Zoek ingame naar de naam van onze clan: volwassen

Btw mijn game naam is Ducati, misschien tot gauw :-)

KeukenRol 27-08-13 15:59

Ik speel het ook al een tijdje, beetje verslavend als je het mij vraagt :D

Ik ben ondertussen al lvl 43 en heb op het moment 1279 trophies.

Ik zit in een klein clannetje met allemaal vrienden, zo'n 11 man. Vatos Locos is de clannaam!

vadimvt 10-09-13 22:29

Ik speel het ook al lang, zit op 35 nu. Maar ik geraak het toch wel beu..

Kenanus 11-10-13 16:17

Er is weer plek bij onze clan.
01 dutch adults

KiloDiesel 07-11-13 09:59

Ik speel dit spel nu even. Inderdaad vrij verslavend. Kan iemand duidelijk uitleggen wat je precies moet en kunt met het joinen van een Clan? Alvast bedankt!

Johnno87 07-11-13 11:15

1 Bijlage(n)
Speel het al vanaf het begin. Hier mijn dorp.

KiloDiesel 07-11-13 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnno87 (Bericht 931981)
Speel het al vanaf het begin. Hier mijn dorp.

Wel eens Edelstenen gekocht? Of puur op eigen kracht? Ik vraag me toch af of sommige dingen wel te realiseren zijn zonder edelstenen te kopen?

Johnno87 07-11-13 19:28

Heb 1 keer voor 6 euro ofzo gekocht. Voor een extra bouwer en een schild te kopen.

arjan95 07-11-13 20:38

Ik speel dit ook al een poosje. Is een zeer leuk en verslavend spel! Wel heb ik deze week 2 bouwers erbij gekocht omdat het anders erg lang gaat duren om verder te komen. Maar zo'n goed opgezet spel is ook best wel wat waard!

Wat ook top is, is dat het spel zelfs op de afgelegen plekken waar géén 3G-dekking is toch fatsoenlijk werkt. Weinig apps weten dat tegenwoordig nog voor elkaar te krijgen.

één vraagje aan Johnno87: hoe kom jij aan zoveel duister elixir? je kan als vijand toch vrij makkelijk met de bliksemspreuk de tank beschadigen en zo een deel ervan pikken?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:33.