iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   Clash of clans (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/132224-clash-clans.html)

Koenn1991 28-12-12 15:24

Clash of clans
 
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af wie hier naast mij, nog meer clash of clans speelt?
Een erg leuk spel als je het mij vraagt.


http://modojo.com/media/news/2735/3.jpg

Wat is het?
Een leuk strategy spel waarbij het draait om een zo groot mogelijke stad te bouwen met een zo sterk mogelijk leger.

Clans?
In Clash of the Clans kan je een eigen clan oprichten en het samen met andere dorpen opnemen tegen andere Clans.
Misschien een leuk idee om samen met andere i culture spelers een Clan op te zetten?

Media
http://www.pocketgamer.biz/FCKEditor...eefcake(1).jpg

Handige info
Clash of Clans wiki
Clash of Clans in de Appstore

Popsie 28-12-12 19:54

Ik speel dit ook.

Koenn1991 30-12-12 15:07

Ik ben nu level 14 , ben bezig met mijn degene wat te verhogen. Wat gebruik jij als verdediging ?

NLmessinaNL 30-12-12 16:49

Zeer leuk spel :) doe het ook sinds kort ! level 27 :) maar dat bouwen duurt wel een eeuwigheid hahaha !

Popsie 30-12-12 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenn1991 (Bericht 864268)
Ik ben nu level 14 , ben bezig met mijn degene wat te verhogen. Wat gebruik jij als verdediging ?

Level 52, ik heb zo vlug mogelijk mijn muren en tovenaars naar een hoger level gebracht.

Koenn1991 30-12-12 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NLmessinaNL (Bericht 864292)
Zeer leuk spel :) doe het ook sinds kort ! level 27 :) maar dat bouwen duurt wel een eeuwigheid hahaha !

Ja duurt wel lang hè, maar er is genoeg om in de tussentijd te doen haha. Heb nu rond de 400 punten.

ad9007i 02-01-13 18:32

lijkt een beetje op tribalwars.nl :)

Speel dit ook.

Nikooos 03-01-13 19:45

Fanatieke speler hier! Level 45 inmiddels.

Koenn1991 03-01-13 23:06

Haha idee om een clan op te richten? Iemand die hem op wil richten?

Gyro 04-01-13 15:39

ondertussen al level 64, die P.E.K.K.A.'s zijn echt wel hard. heb ze tot de max geupgrade en nu moet men al een hoge level zijn om ze tegen te houden :-)

Goede tip, vraag troepen aan leden van je clan, zo kan je meermaals aanvallen zonder al te lang te moeten wachten. en bouw zo snel mogelijk die kruisboog als defensie, ze hebben een ongelooflijk hoge range en schieten verschrikkelijk snel.

vind het wel vervelend dat je je troepen kwijt bent na een match. :mad:

Koenn1991 04-01-13 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gyro (Bericht 865818)
ondertussen al level 64, die P.E.K.K.A.'s zijn echt wel hard. heb ze tot de max geupgrade en nu moet men al een hoge level zijn om ze tegen te houden :-)

Goede tip, vraag troepen aan leden van je clan, zo kan je meermaals aanvallen zonder al te lang te moeten wachten. en bouw zo snel mogelijk die kruisboog als defensie, ze hebben een ongelooflijk hoge range en schieten verschrikkelijk snel.

vind het wel vervelend dat je je troepen kwijt bent na een match. :mad:


Ik ben nu level 17. Dacht wel een redelijke defense te hebben maar wordt toch nog wel is verslagen. Tips voor mijn dorpje?

Hieronder mijn dorp, ben ook wel benieuwd naar die van jullie.

http://s9.postimage.org/3onoe5uj3/Ph...3_14_42_51.png

Gyro 04-01-13 16:13

Hi, goed begin, maar de truck is eigenlijk om onbelangrijke gebouwen als afleiding te laten dienen. dus die zet je best niet aan de binnenkant van de muren. maar rondom je afsluiten. onbelangrijke gebouwen = bv: clangebouw, barracks, hokjes van bouwers.

wat je langs de binnenkant zeker best bewaart is je goud en elixirdepot. deze zijn het allerbelangrijkste.

Hoe meer tijd de vijand spendeert buiten je muren, hoe meer je mortier en kanon mannetjes kunnen afmaken.

succes

Koenn1991 04-01-13 16:39

Dankje, ja dat heb ik nu gedaan. Wel lastig aangezien ik nog moet kiezen waar ik welke verdediging neer ga zetten. Aangezien ik nog niet veel verdediging werken heb. Ben nu inderdaad ook wat versterking aan het vragen en steeds aanvallen! Zo hoef je helemaal niet lang te wachten nee.

Gyro 04-01-13 16:55

in het begin vooral concentreren op mortars en cannons. op level 17 zijn er nog niet veel vliegende vijanden. ik heb eigenlijk nooit towers gebouwd want die zijn iets te zwak naar mijn zin. vanaf level 22 of 23 kan je beginnen met anti air defence te maken. want dan kunnen ze met ballonnen komen. anti air is zeker heel effectief tegen draken in latere levels.

niet vergeten je defence goed up te graden.

probeer alvast zoveel mogelijk trophy's te pakken te krijgen want als je een bepaald aantal hebt. krijg je zo maar even 450 gems

greets

Koenn1991 04-01-13 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gyro (Bericht 865848)
in het begin vooral concentreren op mortars en cannons. op level 17 zijn er nog niet veel vliegende vijanden. ik heb eigenlijk nooit towers gebouwd want die zijn iets te zwak naar mijn zin. vanaf level 22 of 23 kan je beginnen met anti air defence te maken. want dan kunnen ze met ballonnen komen. anti air is zeker heel effectief tegen draken in latere levels.

niet vergeten je defence goed up te graden.

probeer alvast zoveel mogelijk trophy's te pakken te krijgen want als je een bepaald aantal hebt. krijg je zo maar even 450 gems

greets

Haha 450 gems! klinkt goed. Een extra bouwer kopen lijkt me dan het verstandigst? Dan ga ik lekker trophy's scoren!

Gyro 04-01-13 17:22

extra bouwer idd :)

Koenn1991 07-01-13 15:30

Inmiddels level 21, het schiet op!

fast 16-01-13 18:29

Hey allemaal,

speel het spel ook al eventjes...
zit nu in level 16 en heb 566 trophy's.

ben alleen nog op zoek naar een goede clan.
iemand een idee?

groetjes

Koenn1991 17-01-13 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fast (Bericht 868965)
Hey allemaal,

speel het spel ook al eventjes...
zit nu in level 16 en heb 566 trophy's.

ben alleen nog op zoek naar een goede clan.
iemand een idee?

groetjes

Ik zit nu rond de 900 trophys. Ja ik wil mijn eigen clan op gaan richten, maar mijn level is nog niet hoog genoeg vind ik.

MrTon 23-01-13 00:45

Ben pas ook begonnen met het spel en helemaal verslaafd! Ben nu nog een beetje aan het uitvogelen hoe ik mijn dorp en defensie het beste op kan bouwen, nu level 19 en iets van 710 trofeeën. Maar echt een leuke game!

Ook nog op zoek naar een clan dus als iemand ideeën heeft... ;)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenn1991 (Bericht 865821)
Ik ben nu level 17. Dacht wel een redelijke defense te hebben maar wordt toch nog wel is verslagen. Tips voor mijn dorpje?

Hieronder mijn dorp, ben ook wel benieuwd naar die van jullie.

http://s9.postimage.org/3onoe5uj3/Ph...3_14_42_51.png

Ik zou je mortier in het midden van je dorp zetten, naast je gemeentehuis en die twee dan beschermen met een extra muur. Dat werkt bij mij uitstekend aangezien de mortier echt goed werkt tegen hordes tegenstanders.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28.