//

Games crashen op iphone 5

Games crashen op iphone 5 discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, al een tijdje ben ik in het bezit van de iphone 5. Naast grote tevredenheid heb ik toch wel een puntje van irritatie. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-13, 10:24
Bamosv Bamosv is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard Games crashen op iphone 5

Beste forumleden,

al een tijdje ben ik in het bezit van de iphone 5. Naast grote tevredenheid heb ik toch wel een puntje van irritatie. Een aantal games blijft namelijk crashen bij het opstarten. Deze heb ik dan ook nooit kunnen spelen.
Bij een aantal (Fifa 13, Shark Dash, Asphalt 7) krijg ik nog wel een opstartscherm waarna de games sluiten, maar bij Sonic Jump bijvoorbeeld crasht de game direct.
Heb een aantal dingen geprobeerd (alle apps die op de achtergrond draaien sluiten en dan game starten, reboot, wired in itunes downloaden en installeren, vanuit de cloud installeren en iphone herstellen) maar niks mocht baten.
Ik zit nu op 6.1 (met JB), maar had dezelfde problemen bij 6.0, 6.0.1 en 6.1 zonder JB.

Aanvullende info: kan het iets met de grootte van de games te maken hebben? Lijkt me niet waarschijnlijk, ook omdat na installatie van al deze games ik nog zo'n 4 GB over heb op 32 GB.

Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-13, 10:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bamosv Bekijk bericht
Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Met een jailbreak kan dat aan van alles en nog wat liggen maar aan het werkgeheugen zeker niet want dat is op een iPhone 5 1.024 MB.

Verwijder de apps eens en download ze opnieuw uit de Apple App Store.
  #3  
Oud 15-02-13, 10:32
Bamosv Bamosv is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Met een jailbreak kan dat aan van alles en nog wat liggen maar aan het werkgeheugen zeker niet want dat is op een iPhone 5 1.024 MB.

Verwijder de apps eens en download ze opnieuw uit de Apple App Store.
Dat heb ik dus al geprobeerd, via verschillende manieren (itunes, icloud en opnieuw vanuit de appstore).
Het gaat hier om games die ik via de App Store aangeschaft/gekocht heb, niet vanuit Cydia.
  #4  
Oud 15-02-13, 10:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bamosv Bekijk bericht
Het gaat hier om games die ik via de App Store aangeschaft/gekocht heb, niet vanuit Cydia.
Tja, ik heb hier ook een vrij dure app (1Password) die crasht op een iPhone 5 met jailbreak (maar op een iPhone 4 met JB dan weer niet). Aangezien dat ding geen foutboodschappen achterlaat kan ik ook niet zien wat de reden is.

Staan er bij jou in de Diagnostics wel foutboodschappen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4 blijft crashen. Fulmaster Jailbreak 3 28-11-11 11:11
iPhone laat pc crashen harm040 iPhone algemeen 0 13-10-11 13:32
Iphone blijft Crashen! GRozenberg iPhone algemeen 4 17-10-09 14:02
iPhone laten crashen! O.G. iPhone algemeen 4 28-01-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.