//

Rayman Jungle Run Probleem

Rayman Jungle Run Probleem discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel zegt en de beschrijving bij het filmpje. Sinds ik een iphone 5 heb en de content heb gerestored van mijn iphone 4s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-04-13, 21:14
geraaar geraaar is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard Rayman Jungle Run Probleem

Zoals de titel zegt en de beschrijving bij het filmpje. Sinds ik een iphone 5 heb en de content heb gerestored van mijn iphone 4s kan ik dit spel niet meer spelen. Het blijft maar laden en ik wordt er ondertussen gek van.


Zijn er nog mensen met dit probleem?

Ik heb alles geprobeerd. Reinstall, delete from gameserver, het een hele dag aan laten staan zodat het uiteindelijk 'zou' laden of downloaden.


Rayman Jungle Run Problem - YouTube
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-13, 16:11
robkamstra robkamstra is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Beste Geraar,

Ik wou even melden dat je niet de enige bent met dit probleem!, ik heb precies hetzelfde probleem zoals in je youtube video met het niet kunnen starten van de werelden, nieuwe werelden die niet gedownload kunnen worden, en die "Gems" die heen en weer gaan . Ik heb Ubisoft al gemaild over dit probleem nu wachten op een reply van hun.

Groeten,

Rob
  #3  
Oud 12-04-13, 16:45
geraaar geraaar is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robkamstra Bekijk bericht
Beste Geraar,

Ik wou even melden dat je niet de enige bent met dit probleem!, ik heb precies hetzelfde probleem zoals in je youtube video met het niet kunnen starten van de werelden, nieuwe werelden die niet gedownload kunnen worden, en die "Gems" die heen en weer gaan . Ik heb Ubisoft al gemaild over dit probleem nu wachten op een reply van hun.

Groeten,

Rob
Wat wel lukt is naar opties gaan, en op reset scores klikken. Dan kan ik wel alles spelen en downloaden. Maar vanaf ik het spel afsluit en terug opstart dan is het weer van dat...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.