//

[Review] Sonic Dash

[Review] Sonic Dash discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn eerste indruk van het spel was dat het er grafisch heel mooi uit zag maar ik had het gevoel alsof dit een kopie ging ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-05-13, 01:20
Metieske Metieske is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 14
Post [Review] Sonic Dash

Mijn eerste indruk van het spel was dat het er grafisch heel mooi uit zag maar ik had het gevoel alsof dit een kopie ging worden van subway surfers.
Dat gevoel was echter al na een paar minuten verdwenen want dit spel heeft alles wat subway surfers heeft en nog veel meer.

Het is dus de bedoeling in deze game om met je personage te proberen zo ver mogelijk te rennen en hierbij verschillende obstakels en vijanden te ontwijken.
Niet zo veel verschil met temple run / subway surfers zou je zeggen maar sonic rush heeft de beste aspecten uit deze 2 games gecombineerd en zelf nieuwe dingen toegevoegd die het heel erg leuk maakt om te spelen.

Zo heb je verschillende powerups die je kunt onderweg kunt oppakken die jou een tijdelijk voordeel geven zoals bijvoorbeeld een magneet die het gemakkelijker maakt om ringen op te pakken.
Deze ringen gebruik je in dit spel voor 2 doeleinden, het is het in-app betaalmiddel en zoals je misschien gewend bent van eerdere sonic games “beschermen” ringen jou tegen vijanden. Wanneer je 1 of meerdere ringen verzameld hebt en je komt in aanraking met een vijand dan ben je namelijk niet meteen af maar verlies je alleen al je ringen die je tijdens het potje hebt verzameld.

Sonic Dash is een ontzettend leuke game om te spelen en de missies zorgen er onder andere voor dat je elke keer nog even snel wil proberen je score te verbeteren of een missie te halen.







Ik ben sinds kort begonnen met het reviewen van apps. Graag hoor ik jullie mening na het lezen van mijn review, de sterke punten en punten die verbeterd kunnen worden.

Metieske

Laatst gewijzigd door Metieske; 16-05-13 om 01:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
review, runner, sonic, subway surfers, temple run



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.