//

[Review] Slide Circus

[Review] Slide Circus discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Slide Circus heeft op het eerste oog veel weg van die kleine schuifpuzzels waarbij je telkens door het schuiven van een blokje moet proberen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-05-13, 03:03
Metieske Metieske is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 14
Post [Review] Slide Circus

Slide Circus heeft op het eerste oog veel weg van die kleine schuifpuzzels waarbij je telkens door het schuiven van een blokje moet proberen de puzzel op te lossen.
Bij Slide Circus shuif je echter niet steeds 1 blokje maar een complete rij. Dit maakt het dus al meteen een stuk lastiger omdat je elke keer eenzesde deel van de puzzel verschuift.

De eerste paar levels zijn erg gemakkelijk en bedoeld om je te laten wennen aan het schuiven van complete rijen. Naarmate de op te lossen puzzel uit meerdere stukjes bestaat zul je merken dat de moeilijkheidsgraad ineens omhoog schiet en het een stuk uitdagender maakt.
Daar komen verderop in het spel nog speciale blokjes bij die bijvoorbeeld niet verschoven kunnen worden of blokjes waar je als het ware doorheen schuift. Dit alles om de speler in de war te brengen en er voor te zorgen dat bepaalde tactieken niet zullen werken.

Na het spelen van een aantal levels krijg ik het idee dat ik gedwongen wordt om dezelfde tactiek over en over te moeten gebruiken. Dit kan er voor zorgen dat je wat snel uitgekeken raakt op deze game.

Ook is het mogelijk om door middel van een foto je eigen puzzel te maken (zie plaatje). Deze kun je vervolgens delen met je vrienden via facebook, twitter of email zodat zij jou puzzel op kunnen lossen.

Als je van puzzelen houdt, dan is deze game een echte aanrader en dan kun je je een aantal uur vastbijten op de 120 levels die het spel op dit moment te bieden heeft.


Download:
Slide Circus https://itunes.apple.com/us/app/slid...us/id542671190 (Gratis, normaal €0.89)

Slide Circus HD https://itunes.apple.com/us/app/slid...hd/id542671481 (Gratis, normaal €1.79)



Ik ben sinds kort begonnen met het reviewen van apps. Graag hoor ik jullie mening na het lezen van mijn review, de sterke punten en punten die verbeterd kunnen worden.

Metieske

Laatst gewijzigd door Metieske; 16-05-13 om 01:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slide for emergency lema Unlock [archief] 3 11-02-08 23:25
Iphone review van mobile-review.com konijntje iPhone algemeen 0 21-01-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.