//

Apps/games niet meer te vinden?

Apps/games niet meer te vinden? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ronduit een schande vind ik; dungeon hunter 1&2 niet meer te vinden, zucht. Ik vind dit niet kunnen; ik kocht die meende ik toen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-09-14, 21:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Apps/games niet meer te vinden?

Ronduit een schande vind ik; dungeon hunter 1&2 niet meer te vinden, zucht.
Ik vind dit niet kunnen; ik kocht die meende ik toen op dag 1 beide games, betaalde 5,99 euro alsk mij nie vergis en nu............nimmer te vinden.

Hero of sparta 2 ; nog zo'n topgame, ook 5,99 voor betaald, ook foetsie, nimmer te vinden. Vind dat echt nie kunnen, ik snap dan ook niet dat Apple dit zomaar toelaat?

Eerst goed geld aan verdienen en dan gewoon ermee stoppen of hoe je het ook wil noemen?

En zo zijn er nog apps e zeg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-09-14, 21:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Toen ik vorig jaar bezig was met jouw App Store probleem bezig was (en 1.500 gratis apps heb gedownload om het probleem te reproduceren) heb ik je gezegd dat je al jouw aankopen in iTunes moet downloaden. Als je dat nu gedaan had in plaats van heel de dag met de App Store app op de iPhone te spelen dan stonden die apps nu in de iTunes bibliotheek.

Soms worden apps uit de app store verwijderd. Als die echter in de iTunes bibliotheek staan kan je die altijd met iTunes opnieuw installeren.
  #3  
Oud 23-09-14, 21:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Toen ik vorig jaar bezig was met jouw App Store probleem bezig was (en 1.500 gratis apps heb gedownload om het probleem te reproduceren) heb ik je gezegd dat je al jouw aankopen in iTunes moet downloaden. Als je dat nu gedaan had in plaats van heel de dag met de App Store app op de iPhone te spelen dan stonden die apps nu in de iTunes bibliotheek.

Soms worden apps uit de app store verwijderd. Als die echter in de iTunes bibliotheek staan kan je die altijd met iTunes opnieuw installeren.
Ja das waar maar anderzijds dat blijft ook nie duren ze, vroeg of laat verdwijnen die volledig, da je ze nimmer kan spelen, vooral als er een update is van ios gebeurt het dat het nimmer gaat.

Maar dat is wel geen antwoord e op hetgeen ik heb gepost.
Ik snap da dus nie da zoiets kan en mag? Zijn tenslotte goed verkochte games ze.
  #4  
Oud 23-09-14, 22:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heb je de recente wijzigingen in de iTunes voorwaarden geaccepteerd?

Dan ook dit:

Citaat:
Om u van dienst te zijn, kan u – nadat u iTunes Geschikte Content hebt verkregen e bepaalde van dergelijke eerder gekochte iTunes Geschikte Content downloaden op een Gekoppeld Apparaat. Sommige eerder aangekochte iTunes Geschikte Content is mogelijk niet op elk moment beschikbaar om later te downloaden en in een dergelijk geval is iTunes niet jegens u aansprakelijk. Aangezien het kan voorkomen dat u niet in staat zal zijn om bepaalde eerder gekochte iTunes Geschikte Content later te downloaden, nadat u het eenmaal gedownload heeft, rust op u de verantwoordelijkheid om het niet te verliezen, te vernietigen of te beschadigen, en daartoe zal u wellicht een back-up willen maken.
(en die zal er waarschijnlijk al langer in staan)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #5  
Oud 23-09-14, 22:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Jaman zeg, das echt erg ze,ppff, dan ben ik redelijk wat games/apps kwijt.

Mja, ik blijf erbij, ik betaalde 5,99 voor die games, die verkochten zeer goed ook, vind het niet kunnen dat die niet meer in de appstore te vinden is.
  #6  
Oud 23-09-14, 23:41
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Nu we het hier toch over hebben... ik probeer net de VLC app te downloaden, maar is onvindbaar. Is deze verwijderd uit de store?

En jammer van je verloren games trouwens. Is mij ook al meerdere malen overkomen. Des te eerder je het accepteert (niet de voorwaarden ) des te beter. Sla ze voortaan op.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #7  
Oud 28-09-14, 16:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Nu we het hier toch over hebben... ik probeer net de VLC app te downloaden, maar is onvindbaar. Is deze verwijderd uit de store?

En jammer van je verloren games trouwens. Is mij ook al meerdere malen overkomen. Des te eerder je het accepteert (niet de voorwaarden ) des te beter. Sla ze voortaan op.
Ik weet het maar heb veel miserie gehad, ik had zodanig veel apps e en diene bazaar ging over zijne nek, ik moest ze van Apple allemaal in verborge steken, zo was mijn probleem wel opgelost dat wel maarja....Ik had die niet meer opgeslaan,zucht.
  #8  
Oud 28-09-14, 16:44
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

" Ja das waar maar anderzijds dat blijft ook nie duren ze, vroeg of laat verdwijnen die volledig, da je ze nimmer kan spelen, vooral als er een update is van ios gebeurt het dat het nimmer gaat."

Ik ben van iOS 5 naar iOS 6 gegaan en daarna naar iOS 7 en nog steeds staan er apps in iTunes van een paar jaar terug die niet meer te vinden zijn in de store. Niet dat ze allemaal nog werken maar ze staan er nog wel. Ik las dat je jaren terug nogal bezig was met van alles - apps op een externe harde schijf zetten enzo - doe je dat nog steeds? Kan dat eigenlijk wel zonder problemen?
  #9  
Oud 28-09-14, 16:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Kan dat eigenlijk wel zonder problemen?
Natuurlijk kan dat. En als jet Time Machine backups maakt hoef je er zelfs niet over na te denken.
  #10  
Oud 06-10-14, 10:38
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Kan je normaal je vorige "aankopen" (zelfs de gratis apps) gewoon niet vinden bij de tab "Updates" , daar zie ik al mijn aankopen ooit gedaan, zelfs Flappy Bird (dat al lang verwijderd is uit de store) kon ik probleemloos op mijn iPhone 6 installeren...

Of is dat wat je bedoelde met "via iTunes bibliotheek" Timosha?
  #11  
Oud 06-10-14, 15:01
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

De oplossing is dan toch een backup te maken op je pc/mac? Dan worden de apps op jouw pc gekopieerd en kan je altijd later nog weer installeren.
Zo heb ik als voorbeeld gridlee officieel uit de appstore geïnstalleerd op m'n ipad en daarna een backup op m'n pc gemaakt. Een dag later is hij verwijderd uit de appstore. Maar zolang ik hem op m'n pc heb staan, kan ik hem altijd op mijn systemen installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
PC kan apps niet vinden eline-joyce iPhone algemeen 0 02-12-13 13:57
Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update MeLiesa Muziek, foto & video 22 11-01-12 21:59
Geen geluid meer games en muziek apps?? Stingray iPad algemeen 4 01-08-11 19:40
Alles weg muziek, apps, games en meer Shades iPhone Apps 1 18-07-10 23:22
Apps/games roteren (2 richtingen of meer) proXify iPhone Apps 4 21-03-10 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.