//

iPhone 3G, 4.2.1 jailbroken nog iets mee te beginnen?

iPhone 3G, 4.2.1 jailbroken nog iets mee te beginnen? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals ik in het topic al aangeef heb ik een iPhone 3G voor mijn zoontje. Vers geïnstalleerd, maar geen enkele app of game (hij is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-17, 18:52
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard iPhone 3G, 4.2.1 jailbroken nog iets mee te beginnen?

Zoals ik in het topic al aangeef heb ik een iPhone 3G voor mijn zoontje. Vers geïnstalleerd, maar geen enkele app of game (hij is voornamelijk in games geïnteresseerd) laat zich installeren.

Ik heb hem gejailbreakt om er eventueel toch nog wat mee te kunnen via iFunbox of anderzijds, maar ook via deze weg lukt het mij niet.

Het is een iPhone die ik zelf vroeger heb gebruikt, maar backups zijn inmiddels allemaal al verwijderd.

Heb ik mijn zoon nu blij gemaakt met een dode mus?

Wie heeft er tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-17, 20:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De maximale iOS versie voor de iPhone 3G is iOS 4.2.1. Een jailbreak verandert daar absoluut niets aan. Je kan dus geen apps installeren die iOS 5 en hoger vereisen, ook niet met een jailbreak.
  #3  
Oud 25-03-17, 21:15
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Laat ik het dan anders vragen; wat kan ik nog allemaal WEL draaien op een iPhone 3G met iOS 4.2.1? Is er ergens een lijst? Bij elk spelletje uit m'n library in iTunes krijg ik de melding dat deze iPhone niet geschikt is voor het spel.
  #4  
Oud 25-03-17, 21:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Laat ik het dan anders vragen; wat kan ik nog allemaal WEL draaien op een iPhone 3G met iOS 4.2.1? .
Alle apps die geschikt zijn voor iOS 4.2.x kan je op die iPhone 3G draaien. Goegel eens op "iphone 3g compatible apps list" dan kom je heel wat topics tegen. Succes verder.
  #5  
Oud 11-04-17, 11:53
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Heel veel games van Gameloft draaien erop.
__________________
iPhone 3 R.I.P., iPhone 4,iPad 4, iPhone 5, iPhone 5S, iPhone 6S, iPhone6S Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 11 Pro
Reageren

Labels
games, iphone 3g, jailbreak 4.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps van een Jailbroken Device naar een Non-Jailbroken Device overzetten DonThierry Archief 2 22-04-11 17:25
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? Bordyl Ontwikkelen voor iOS 128 24-09-10 16:26
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.